۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
اجازه تفسیر غیرحمایتی از تولید را نمی‌دهیم| تقسیط بدهی مالیاتی مودیان اردبیلی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اجازه تفسیر غیرحمایتی از تولید را نمی‌دهیم| تقسیط بدهی مالیاتی مودیان اردبیلی

اردبیل- قلیزاده، مدیرکل امور مالیاتی اردبیل گفت: در حمایت از تولید اجازه تفسیر غیرحمایتی از قوانین و مقررات مالیاتی را نخواهیم داد.

ابراهیم قلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با کنار گذاشتن برخی نگاه‌های تنگ نظرانه و محدود در سال‌جاری و با هدف حمایت از تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی سعی خواهیم کرد تا بیشترین همراهی و پشتیبانی را از واحدهای تولیدی، ‌ صنعتی و سرمایه‌گذاران انجام دهیم.

وی از ابلاغ بخشنامه جدید برای بخشودگی جرایم مالیاتی و تقسیط بدهی فعالان اقتصادی خبر داد و تصریح کرد: با تفویض اختیار بیشتر به مدیران استانی، تلاشمان بر این خواهد بود تا از حداکثر ظرفیت‌ها در حمایت از تولید، بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی تا سه سال برای مؤدیان استفاده کرده و تقسیط بدهی مالیاتی ارزش افزوده نیز به مدت یک سال انجام می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی اردبیل گفت: مؤدیان با ۲۰ درصد آورده و پرداخت اصل مالیات می‌توانند مشمول تقسیط بدهی مالیاتی شده و جرایم نیز با نظر مساعد مسئولان امر مورد عفو و بخشودگی قرار می‌گیرد.

قلیزاده افزود: به دور از تفسیر قوانین، با نگاه حمایتی سعی ما بر این است تا در کنار وصول منابع مالیاتی به شرایط اقتصادی استان نیز کمک کنیم تا با کمترین دغدغه تولید، اشتغال و کارآفرینی تقویت شود.

وی با بیان اینکه تقسیط بهترین راهکار برای وصول مالیات است، خاطرنشان کرد: مؤدیان استان اردبیل با ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی و تمکین مالیاتی سعی می‌کنند تا بیشترین همراهی را در پرداخت مالیات انجام داده و ما نیز به اعتماد مردم اعتباری فراوان قائل هستیم.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha