۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹
احتمال سقوط قیمت بیت کوین| سطوح مهم حمایت بیت کوین کجاست؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال سقوط قیمت بیت کوین| سطوح مهم حمایت بیت کوین کجاست؟

با ریزش سریع بازار رمزارزها طی روزهای اخیر، اکنون به نظر میرسد بیت کوین برای اصلاح بیبشتر قیمت آماده می شود و سوال اینجاست که سطوح حمایت بعدی قیمت در کدام نقاط قرار دارند.

به گزارش بازار، کاهش ارزش دارایی های پر ریسک مانند ارزهای دیجیتال منجر به حرکت تدریجی سرمایه گذاران به سمت بازار های کم ریسک شده است. سقوط و نابودی تقریبی لونا به شدت به بازارهای ارزهای دیجیتال ضربه زده و ارزهای بزرگ دیگری چون کاردانو نیز اکنون در آستانه خطر سقوط ناگهانی قرار دارند.

در جریان به روز رسانی ماه گذشته، بیت کوین به طور آزمایشی از میانگین متحرک ۲۰ هفته ای خود (حدود ۴۶ هزار دلار) پس از یک حرکت صعودی به شدت دچار ریزش شد. با این حال، از آنجایی که بازارها به هضم موضع فدرال رزرو که به دنبال کاهش نرخ تورم از راه افزایش نرخ بهره بانکی است، ادامه می دهند.

با این حساب، رمزارزها در حال واگذار کردن بیشتر زمین بازی به نفع دارایی های کم ریسک تر مانند دلار هستند. این رخداد بسیار شبیه به ماجرایی است که در مارس ۲۰۲۰ و دسامبر ۲۰۱۸ ایجاد شد.

احتمال سقوط قیمت بیت کوین| سطوح مهم حمایت بیت کوین کجاست؟

طی چند هفته اخیر قیمت بیت کوین پس از کاهش بیش از ۵۳ درصدی از اوج خود به قیمت فعلی، عملاً بزرگترین ارز دیجیتال جهان را به نقطه ای بازگرداند که در جولای سال گذشته معامله می شد.

رد اخیر قیمت از نقطه میانگین قیمت ۲۰ هفته ای بیت کوین بسیار مهم است. زیرا بیت کوین در حال حاضر حدود تنها سطح حمایت هفتگی مهم دیگر یعنی پایین ترین سطح تابستان گذشته در حدود ۳۱۶۰۰ دلار معامله می شود. اگر بیت کوین نتواند این سطح را حفظ کند، تمام سودهایی که از زمان صعود از ۲۰ هزار دلار در دسامبر ۲۰۲۰ به دست آورده است، از بین خواهد رفت.

در حال حاضر، مهمترین سطوح پشتیبانی برای بیت کوین، بین ۲۵۸۵۰ تا ۲۶۵۰۰ قرار دارد که در صورت عدم حفظ آن، به شدت سقوط خواهد کرد.

کد خبر: ۱۵۰٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha