۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
آزادی واردات خودرو تصمیم درستی است| مقابله با مافیای خودرو مطالبه جدی مردم
نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

آزادی واردات خودرو تصمیم درستی است| مقابله با مافیای خودرو مطالبه جدی مردم

گرمسار - مطهری، نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت یازدهم پنجه در پنجه با غول بزرگ غارت گران بیت المال است، گفت: تاکید نظام و مردم برخورد با مافیای خودرو است.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن تقدیر از وزارت صمت در آزاد سازی واردات خودرو، تاکید کرد: وزیر صمت نخستین قدم برای تحقق وعده خود را برداشت و توجه به واردات خودروهای اقتصادی و تأمین خودروی قشر کمتر برخوردار جامعه اقدام شایسته ای در این زمینه بود.

وی با بیان اینکه آزاد سازی واردات خودرو مد نظر دولت قرار گرفته است، بیان داشت: تاکید نظام و مردم دربرخورد با مافیای خودرو است که باید به آن جامه عمل پوشانده شود.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس ادامه داد: دولت سیزدهم را باید انقلابی و صادق الوعده لقب داد زیرا از آزادسازی سواحل تا افشای اسامی بدهکاران بانکی و اینک پنجه در پنجه با غول بزرگ غارت گران بیت المال، اقدامات خوبی را صورت داده است لذا اطمینان داریم به حساب مافیای صنعت خودرو هم خواهد رسید لذا مجلس و قوه قضائیه با همه توان، همراه و همگام دولت‌ هستند.

اوج بی مسئولیتی دولت قبل
مطهری درباره سخنان دو شب قبل رئیسی نیز، بیان کرد: گفتگوی صادقانه، نجیبانه و متواضعانه رئیسی به عنوان رئیس جمهور با مردم نشان داد همه موارد مهم باید با نظر و تائید رئیس جمهور اجرا شود لذا در مجلس نیز بیان کردیم که سخن روحانی بعد از گرانی شوک آور بنزین «من هم صبح جمعه خبر دار شدم» که ضررهای مالی، جانی به مردم و حیثیت کشور را سبب شد، اوج بی مسئولیتی بود.

وی با بیان اینکه روحانی و وزیر کشورش باید محاکمه شوند، افزود: هنوز هم بر این حرف خود اصرار دارم که باید این اتفاق رخ دهد و به عنوان منتخب مردم این امر را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس همچنین گفت: حساب کارشناسان دلسوز نگران تبعات تورمی حذف ارز ۴۲۰۰تومانی از هیاهوی بنیان گذاران بر باد دهنده بیت المال این رویه غلط که می خواهند از پاسخگویی فرار کنند و ذی نفعانی که پول های هنگفت به جیب زدند جدا است.

کد خبر: ۱۵۰٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha