۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
سیاست دولت موجب نابودی دام‌های مولد و امنیت غذایی شده است
نماینده مردم سروستان در مجلس:

سیاست دولت موجب نابودی دام‌های مولد و امنیت غذایی شده است

نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: حذف تولید دام داخلی تبعاتی دارد که در دو یا سه سال آینده شاهد آن خواهیم بود؛ دام مولد و امنیت غذایی در حال از بین رفتن است، دولت در سیاست‌های خود تجدیدنظر کند.

به گزارش بازار، عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دولت مشکل کامیون‌های وارداتی جایگزین ناوگان فرسوده را که در حال تبدیل به معضل است هر چه سریعتر حل کند، مصوبه قانونی مجلس را اجرایی کنید و آیین‌نامه کذایی دولت قبل را کنار بگذارید، این گونه مشکل حل خواهد شد.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف تولید دام داخلی تبعاتی دارد که در دو یا سه سال آینده شاهد آن خواهیم بود. دام مولد و امنیت غذایی در حال از بین رفتن است و این موضوع مشکل تولید و اشتغال را چند برابر خواهد کرد بنابراین دولت در سیاست‌های خود تجدیدنظر کند زیرا وضعیت دامداری اسفناک است.

وی بیان کرد: خشکسالی و سرمازدگی، خانه‌خرابی بیشتری نسبت به سیل برای مردم دارد بنابراین از وزیر کشور می‌خواهیم هر چه سریعتر از محل اعتبارات ستاد بحران به داد سرمازدگی و خشکسالی کشاورزان برسد.

رحیمی مظفری در تذکری خطاب به وزیر صمت تأکید کرد:اخذ عوارض ۱۱ درصدی برای صادرات موجب نابودی تولید می‌شود بنابراین در این موضوع تجدیدنظر کنید.

کد خبر: ۱۵۰٬۰۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha