۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
موانع و مشکلات ۵ واحد تولیدی فارس بررسی شد
رئیس سازمان صمت فارس:

موانع و مشکلات ۵ واحد تولیدی فارس بررسی شد

شیراز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از رسیدگی به موانع و مشکلات پنج واحد تولیدی استان خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس، حمیدرضا ایزدی در چهارصد و چهل و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع بیان کرد: مجتمع صنعتی آلومینیوم جنوب، شگرف افزار فارس، پیشتاز صنعت پارس خرم، پاک آما پارسیان جنوب و احد تولیدی رب گوجه فرنگی از جمله واحدهای تولیدی معرفی شده در این کارگروه بودند که مشکلات آن‌ها در چارچوب مقررات و ظرفیت‌های قانونی مانع‌زدایی شدند.

وی هدف از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را رفع مشکلات پیش روی صاحبان صنایع و بسترسازی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید ذکر کرد و افزود: به منظور بررسی و تبادل نظر و هماهنگی برای حل و فصل مشکلات و موانع فراروی واحدهای تولیدی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرهفته به ریاست استاندار فارس تشکیل می‌شود.

ایزدی با اشاره به اینکه رویکرد سرمایه‌گذاری‌های جدید در استان توجه به استقرار صنایع دانش‌بنیان است، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با سرمایه گذاری و ایجاد صنایع مادر و دانش بنیان در استان همه ظرفیت‌ ها را برای حفظ و افزایش اشتغال و تولید در راستای توسعه و جهش فعالیتهای اقتصادی فعال کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تصریح کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از اهمیت و نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی استان و نیز تاثیرات مثبتی در رونق تولید و حل مشکلات بخش تولیدی دارد.

کد خبر: ۱۴۹٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha