۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
یارانه‌ها مستقیم به مردم تعلق می‌گیرد
معاون پارلمانی رئیس جمهور:

یارانه‌ها مستقیم به مردم تعلق می‌گیرد

حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: الان ما در آستانه تغییراتی هستیم؛ طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها مطرح است و قرار است در شیوه حمایت از مردم اصلاحاتی صورت گیرد.

به گزارش بازار، محمد حسینی در برنامه رادیو گفت‌وگو با اشاره به صحبت های رییس جمهور در گفتگوی زنده با مردم گفت: در گذشته در بحث کالاهای اساسی به تاجران و واردکنندگان ارز ترجیحی تعلق می گرفت و این حمایت انجام می شد، البته با مفاسدی هم همراه بود و در مواردی تاثیری برای مردم نداشت بلکه افرادی از این فرصت سوءاستفاده کردند.

وی گفت: الان این یارانه می خواهد مستقیم به خود مردم یعنی مصرف کنندکان تعلق گیرد و از این جهت نیاز است تا مطلب تبیین شود؛ اگرچه معاون اول رئیس جمهور یا برخی وزرا از جمله سخنگوی اقتصادی دولت، وزیر اقتصاد، وزیر جهاد کشاورزی صحبت هایی کرده‌اند.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: در مجلس نیز روز یکشنبه در جلسه ای که داشتیم به سوالات مردم که همان مطالبات مردم است و ابهاماتی که در جامعه ایجاد شده، پاسخ داده ایم ولی هیچ کدام از این ها نمی تواند جایگزین سخنان رئیس جمهور شود که با زبان مردم مسائل را به خوبی توضیح دهند. در این مصاحبه توضیح داده شد که چه کاری می خواهد انجام شود و این مسئله چه اقتضائاتی داشته که این تصمیم گرفته شده است.

کد خبر: ۱۴۹٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha