۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
تصاویر ب ام و M۲ ۲۰۲۳ منتشر شد
محصول جدید باواریایی ها

تصاویر ب ام و M۲ ۲۰۲۳ منتشر شد

تصاویر M۲جدید نشان می دهد که این خودرو کوپه نسبت به نسخه استانداردش تفاوت‌های بسیاری دارد، عکس‌های جاسوسی نمونه اولیه M۲ جدید آنچه از کابین داخلی این کوپه مشابه سری ۷ است.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی تصاویری از جدیدترین محصول باواریایی ها یا همان ب ام و منتشر شده است. آنطور که در تصاویر مشهود است، تا حدودی طراحی نسل جدید به برادر بزرگترش یعنی نزدیک شده، در چرخ ها، درها، باله عقب و زاویه خط شخصیت به طور مشابه در هر دو محصول طراحی شده است.

تصاویر جدید نشان می دهد که این خودرو کوپه نسبت به نسخه استانداردش تفاوت‌های بسیاری دارد. اگرچه پوشش استتاری این خودرو طوری است که نمی‌توان به صورت کامل بدنه خودرو را مشاهده کرد. اما جدید یک برآمدگی روی کاپوت دارد و چراغ‌های با گرافیک جدید و جلوپنجره عریض و باریک‌تر چهره خشن برای این باواریایی به وجود آورده است. از طرفی در نمای عقب این خودرو یک حجم‌پردازی خاص ایجاد شده که ظاهر یک کوپه شیک اما اسپرت را به نمایش می‌گذارد.

گل‌گیرهای عضلانی عقب حس تنومند بودن به این خودرو می‌بخشد، اما درباره اگزوزها باید گفت که دو اگزوز دوبل در هر طرف سپر طراحی شده که با دیفیوزر میانی حس اسپرت بودن این خودرو را دوچندان می‌کند. هرچند که طرح ام پاور پکیج مانند برادران بزرگترش یعنی و در میانی با زاویه خاص نیز برای مشتریانی در نظر گرفته شده که می‌توانند بهای بیشتری برای خودرو بپردازند. عکس‌های جاسوسی نمونه اولیه جدید آنچه از کابین داخلی این کوپه خبر می‌دهد، نمایشگر منحی بزرگ یکپارچه برای کلاستر(مقابل راننده) و سیستم اطلاعات سرگرمی تعبیه شده که فضای داخلی را مشابه سری۷ جدید جلوه می‌دهد.

تصاویر ب ام و M۲ ۲۰۲۳ منتشر شد

خبر خوب برای طرفداران ب‌ام‌و وجود دسته دنده منحصربه‌فرد این خودروساز برای کوچکترین عضو M است. هرچند که قرار است صندلی‌های فیبرکربنی و برای این کوپه جمع‌وجور نیز در دسترس خریداران باشند. قطعاتی مانند پدال شیفترهای فیبرکربنی، غربیلک فرمان M، دسته دنده M و صندلی‌های اسپرت جزو گزینه‌های جدیدی هستند که کابین را کاملا اسپرت جلوه می‌دهد. بر اساس گزارش‌ها جدید در زیر کاپوت خود یک موتور شش سیلندر خطی همان S۵۸ تویین‌توربوشارژ سه لیتری را جا داده است. این موتور می‌تواند حداکثر ۴۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتون‌متر گشتاور را با گیربکس ۸سرعته ام استپ ترونیک به چرخ‌های عقب یا چهارچرخ منتقل می‌کند. اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا گیربکس دستی برای این نسخه موجود خواهد بود یا خیر؟

کد خبر: ۱۴۹٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha