۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
۸۰ هزار نفر در اردبیل بیمه رایگان می‌شوند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۸۰ هزار نفر در اردبیل بیمه رایگان می‌شوند

اردبیل- وحید خلیل اللهی، مدیرکل بیمه سلامت اردبیل گفت: ۸۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه پایه درمانی رایگان قرار می‌گیرند.

وحید خلیل‌اللهی در گفت‌وگو با بازار، اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس و با حمایت دولت از اقشار آسیب‌پذیر پوشش بیمه رایگان سه دهک پایین جامعه در استان اردبیل نیز اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: در تحقق عدالت اجتماعی و پوشش بیمه همگانی، ما در استان اردبیل سه دهک پایین جامعه را که تاکنون تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار نگرفتند از خدمات بیمه رایگان سلامت بهره‌مند می‌کنیم که اطلاعات آنها جمع‌آوری شده و در سامانه به ثبت رسیده است.

مدیرکل بیمه سلامت اردبیل گفت: افرادی که جز سه دهک پایین جامعه هستند برای اطلاع از پوشش بیمه‌ای خود می‌توانند شماره‌گیری #۱۶۶۶* را انجام داده و از پوشش بیمه‌ای رایگان خود مطلع شوند.

خلیل‌اللهی افزود: چنانچه افراد مستحق در پوشش بیمه‌ای رایگان از این خدمات بهره‌مند نشده باشند، با مراجع به بیمه سلامت استان می‌توانند درخواست رسیدگی و بررسی پرونده داده تا تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در قالب پوشش بیمه همگانی درمانی، خدمات متعدد بستری با تخفیف ویژه ارائه شده و از طریق ارجاع پزشک خانواده به راحتی می‌توانند از تنوع خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

خلیل‌اللهی ضرورت ارتقا کیفیت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان را در قالب این طرح یادآور شد و اضافه کرد: ‌تمام تلاش ما بر این است تا بسته‌های خدمات بیمه‌ای را در بخش‌های مختلف به بیمه‌شدگان عرضه کنیم تا آنها بتوانند شرایط مطلوبی را در بهره‌مندی از این بیمه داشته باشند.

مدیرکل بیمه سلامت اردبیل بیان کرد: سعی بر این است تا در قالب این طرح سرپرستان خانوارها به همراه اعضا تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و وضعیت مطلوب و مناسبی را در خدمات‌رسانی درمانی و بهداشتی شاهد باشیم.

کد خبر: ۱۴۹٬۶۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha