۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
بخش خصوصی در زمینه ساماندهی وضعیت جاده های زرند ورود کند
فرماندار زرند:

بخش خصوصی در زمینه ساماندهی وضعیت جاده های زرند ورود کند

زرند- حسینی نژاد، فرماندار زرند حجم زیادی از ترافیک جاده های زرند را مربوط به ماشین های سنگین معادن و کارخانجات موجود در زرند دانست و گفت:بخش خصوصی در زمینه ساماندهی وضعیت جاده های شهرستان مشارکت کند.

سید رضا حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت نامطلوب محور «زرند- دشتخاک» اظهار کرد: متاسفانه طی سال های گذشته به دلیل وجود معادن و کارخانجات در سطح شهرستان زرند بار ترافیکی زیاد خودروهای سنگین را در جاده ها شاهد هستیم.

وی ادامه داد: این مساله باعث تخریب آسفالت و بالا رفتن حجم ترافیک و حوادث رانندگی در جاده های شهرستان زرند شده است.

حسینی نژاد بیان کرد: تاکنون برنامه ریزی در خصوص زیرساخت های لازم در این خصوص نشده است.

فرماندار زرند گفت: برای مسیر «زرند- دشتخاک» برنامه ریزی شده و بودجه ای هم اختصاص داده شده است. تاکنون هشت کیلومتر از ۲۲.۵ کیلومتر از این مسیر آسفالت شده است.

وی ادامه داد: آسفالت مابقی این مسیر باید در قالب اعتبارات ملی دیده شود و استان کرمان نمی تواند مبلغ لازم برای این مسیر را در نظر بگیرد.

فرماندار زرند تصریح کرد: برنامه ای در قالب بحث شورای راهبردی پیش رو داریم انشالله بتوانیم کارخانجات و معادن منطقه را با توجه به اینکه بار سنگین ترافیکی مربوط به آنهاست را در این مساله وارد کنیم و اعتباری را از آنها در قالب مسئولیت های اجتماعی و... دریافت کنیم.

وی گفت: در اولین جلسه ای که با معادن و کارخانجات داشتیم از آنها خواستیم که به صورت عملیاتی به بحث ساماندهی وضعیت جاده ها وارد شوند. بر این اساس اعتباری از سوی بخش خصوصی و اعتباری هم از سوی دولت برای این مساله اختصاص پیدا می کند و با سرعت بیشتری آسفالت مسیر انجام شود.

حسینی نژاد ساماندهی مسیر «زرند- دشتخاک» را از جمله دغدغه های کاری اش اعلام کرد و گفت: این مساله در کوتاه مدت قابل انجام نیست و باید مطالعات لازم انجام شود اما در تلاش هستیم که با برنامه ریزی های لازم سریعتر این کار را به انجام برسانیم.

فرماندار زرند بیان کرد: بنا داریم تا پایان سال جاری آسفالت این مسیر را به اتمام برسانیم.

کد خبر: ۱۴۹٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha