۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
۱۱۰۰ هکتار زمین به توسعه شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت
نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

۱۱۰۰ هکتار زمین به توسعه شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

شهرکرد- نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: طی دو سال اخیر یک‌هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به توسعه شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن اختصاص یافت.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، احمد راستینه هفشجانی گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی فراوان در ۲ سال اخیر، اما بخش خصوصی و صنعت‌گران با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی خود توانستند مشکلات را مدیریت کنند.

راستینه تصریح کرد: نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس یازدهم از تمامی ظرفیت خود برای باز کردن گره‌های توسعه‌ای استان تلاش کرد و نگاه سیاسی به امور مختلف نداشت.

وی یادآور شد: بانک‌های عامل برای جذب تسهیلات بخش‌های مختلف، همراهی مطلوبی ندارند و فقط دو سه بانک در استان به این مهم می‌پردازند و بقیه بانک‌ها علاوه بر مسدود کردن بخشی از تسهیلات، نسبت به اعمال سود و جریمه اقدام می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیش‌بینی بلندمدت در نیازسنجی زیرساخت‌های توسعه‌ای استان از مهم‌ترین اقدامات نمایندگان و مسئولان استان در دو سال اخیر به‌شمار می‌رود.

وی گفت: طی دو سال اخیر یک‌هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به توسعه شهرک‌های صنعتی در شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن اختصاص یافت و تامین آب آن از محل پساب پیش‌بینی شد.

راستینه تاکید کرد: بانک‌ها علاوه بر تامین تسهیلات مورد نیاز بخش تولید، زمینه تسهیل در تضامین را فراهم کنند.

وی افزود: جذب نشدن بخشی از تسهیلات تبصره ۱۸ و مشاغل خانگی به‌علت سخت‌گیری بانک‌های عامل در استان، از مشکلات موجود است و تاکنون در این بخش موفق نبوده‌ایم.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی تقویت مهارت‌های اقتصادی در استان را ضروری اعلام و تصریح کرد: افزایش حقوق کارگران در سال‌جاری می‌توانست دقیق‌تر انجام شود.

کد خبر: ۱۴۹٬۴۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha