۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
موضوع عدم تامین برق منطقه ویژه اروند در کمیسیون انرژی بررسی شد
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:

موضوع عدم تامین برق منطقه ویژه اروند در کمیسیون انرژی بررسی شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: عدم تامین برق منطقه ویژه اروند توسط سازمان برق منطقه‌ای خوزستان در کمیسیون انرژی بررسی شد.

به گزارش بازار، عبدالعلی رحیمی مظفری در تشریح جلسه امروز(یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز درخواست تعدادی از نمایندگان برای اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درخصوص عدم تامین برق منطقه ویژه اروند توسط سازمان برق منطقه‌ای خوزستان مورد بررسی قرار گرفت و بحث‌های مفصلی در این زمینه و مسئله استنکاف از قانون توسط سازمان مربوطه شد.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای جلیل مختار نماینده آبادان به‌عنوان نماینده درخواست‌کنندگان اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه در این زمینه، توضیحاتی ارائه کرد در نهایت با توجه به اینکه این موضوع به بررسی بیشتری نیاز داشت مقرر شد؛ جلسه مشترکی با حضور یکی از نواب رئیس کمیسیون، مسئولان وزارت نیرو و نماینده درخواست‌کنندگان برگزار شود و اگر قانع نشدند، رای‌گیری صورت گیرد تا بر حسب آن درخواست اعمال ماده ۲۳۴ به صحن ارجاع شود بنابراین این موضوع فعلا در مرحله بررسی است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: دستور بعدی کمیسیون درباره "بررسی طرح حمایت از آسیب‌دیدگان قطع مکرر برق" بود اما از آنجا که اشکالات بسیاری در نگارش متن، مسائل قانونی و... داشت مقرر شد؛ کمیته برق این موضوع را مجدد بررسی کند چراکه رسیدگی به این موضوع نیازمند تصویب قانون جدید نیست و باید بر روی اصلاح قوانین قبلی و پرداخت خسارت به خسارت دیدگان بحث کرد.

کد خبر: ۱۴۹٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha