۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
بررسی خرید شیرآلات ساختمان و تجهیزات استخر در واتربازار

بررسی خرید شیرآلات ساختمان و تجهیزات استخر در واتربازار

شیرآلات بهداشتی ساختمان واتربازار مجموعه‌ای از شیر روشویی، شیر دستشویی و شیر حمام است که اغلب به‌صورت ست عرضه می‌شوند و شیر آشپزخانه هم می‌تواند عضوی از آن‌ها باشد.

به گزارش بازار، انواع شیرآلات و شیر روشویی ساختمان مناسب برای آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی منازل با کیفیت عالی و گارانتی بالا و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی با بهترین کیفیت و برند معتبر در بازار محصولات ساختمان توسط شرکت‌هایی همچون واتربازار ارائه می‌گردد.

شیرآلات ساختمان

شیرآلات بهداشتی ساختمان واتربازار مجموعه‌ای از شیر روشویی، شیر دستشویی و شیر حمام است که اغلب به‌صورت ست عرضه می‌شوند و شیر آشپزخانه هم می‌تواند عضوی از آن‌ها باشد. بیشتر افراد برای شیک شدن طراحی فضا ترجیح می‌دهند شیرآلات بهداشتی را به‌صورت ست خریداری کنند.

شیرآلات روشویی
شیرآلات روشویی در بازار شیرالات ساختمان طرح و رنگ‌های متنوعی شیر آب دارند. در گذشته تنها کاربرد شیر روشویی شستشو دست و صورت بوده است، اما امروزه شیرآلات ساختمانی روشویی ارزش دکوراتیو هم پیدا کرده است.

شیرآلات دستشویی
شیر توالت یا شیر دستشویی یکی از اجزا شیرالات بهداشتی ساختمان است که در فروشگاه شیرالات واتربازار به فروش می‌رسد و با توجه به کاربردی بودن آن، در کنار ویژگی‌های ظاهری باید به کیفیت و دوام آن دقت کنید. این قطعه در واقع همان بخشی است که شلنگ به آن متصل می‌شود. قیمت خرید شیرآلات دستشویی با توجه به عواملی مانند وزن، رنگ، جنس، نوع آبکاری، گارانتی و … تعیین می‌گردد.

شیرآلات حمام
با توجه به اینکه شیرآلات بهداشتی حمام به نسبت سایر شیرآلات در معرض رطوبت و آب بیشتری قرار می‌گیرند، کیفیت و دوام این شیرالات اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در انتخاب شیرآلات حمام به فاکتورهایی مانند قیمت، جنس بدنه، نوع طراحی، کیفیت آن دقت کنید.

شیرآلات تک دستگیره یا اهرمی
امروزه در اکثر خانه‌ها به‌جای استفاده از شیرآلات مدل دو دستگیره، از شیرآلات اهرمی یا مدل تک دستگیره استفاده می‌شود. نصب آسان شیرالات، قیمت مقرون به‌صرفه، بالا بودن سطح بهداشت و صرفه‌جویی در مصرف آب از جمله مهم‌ترین دلایلی است که افراد در بین انواع شیرآلات ساختمانی، شیرآلات اهرمی را در فروشگاه شیر آب واتربازار انتخاب می‌کنند.

شیرآلات دو دستگیره
این طرح دو دستگیره شیر ساختمانی همان‌طور که از اسمش پیداست، دو کاربری دارد. هر یک از این دستگیره‌ها تنظیم‌کننده آب سرد یا آب داغ هستند و شخص برای تنظیم دمای آب باید هر دوی آن‌ها را باز کند تا آب را به تعادل دما برساند. با توجه به ساختار این مدل شیرآلات بهداشتی ساختمان، میزان سطح تماس دست افراد با آن زیاد بوده، در نتیجه میزان آلودگی آن بسیار بالاست و استفاده از آن به هیچ‌عنوان برای مکان‌های عمومی توصیه نمی‌گردد.

بررسی خرید شیرآلات ساختمان و تجهیزات استخر در واتربازار

شیرآلات لمسی
شیرآلات مدل لمسی با تماس انگشت یا قسمتی از دست افراد روی بدنه‌شان کار می‌کنند. ظاهر شیرآلات لمسی بسیار شیک و زیباست و با نصب آن دکوراسیونی متفاوت خواهید داشت. استفاده از این مدل شیرآلات بهداشتی بیشتر در آشپزخانه کاربرد دارد.

زمانی که از تجهیزات و لوازم بهداشتی استخر، سونا و جکوزی واتر بازار صحبت می‌شود می‌توان به مواردی اشاره کرد که برای پیشرفت و یا بهداشت و مراقبت از این مکان‌ها در ساختمان و ویلا استفاده می‌شود. این نوع تجهیزات هرچقدر پیشرفته‌تر باشد، خدماتی که به مشتریان ارائه می‌شود نیز حالت پیشرفته‌تری به خود خواهد گرفت و رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

شیرآلات چشمی
سطح بهداشت شیرآلات چشمی بسیار بالاست به همین جهت استفاده از آن در اماکن عمومی کاربرد زیادی دارد. این مدل شیرآلات فاقد دستگیره هستند و از طریق سنسور کار می‌کنند. برای استفاده از آن‌ها کافیست دستتان را جلوی شیر گرفته و کمی تکان دهید.

شیرآلات دیجیتال
شیرآلات دیجیتال جزو جدیدترین و لوکس‌ترین انواع شیرآلات بهداشتی به‌شمار می‌روند. این مدل شیرآلات دارای یک صفحه نمایشگر دیجیتال هستند که تنظیماتی از قبیل شدت جریان ورودی آب، دما و زمان قطع و وصل شدن آب را با استفاده از آن می‌توان انجام داد.

بررسی خرید شیرآلات ساختمان و تجهیزات استخر در واتربازار

تجهیزات استخر، سونا و جکوزی

تجهیزاتی که برای استخرها در نظر گرفته می‌شود، بر اساس عوامل مختلفی می‌تواند متفاوت باشد. به شکلی که هر چقدر استخرهای ساختمان و ویلایی بزرگتر باشد، تجهیزات متفاوتی برای آن در نظر گرفته خواهد شد. علاوه بر این هدفی که در ساخت این امکان در نظر گرفته می‌شود نیز بر نوع تجهیزات استخر واتربازار، جکوزی و سونا تاثیر گذار خواهد بود. به شکلی که اگر هدف از تاسیس این مکان‌ها به صورت درمانی باشد به تجهیزات بیشتری نیاز خواهد داشت. اما باید توجه داشت که تجهیزاتی که در این مراکز به کار برده می‌شود در اکثر مواقع مشابه هستند و تنها در مدل‌هایی که خریداری می‌شود می‌توانند با همدیگر متفاوت باشند.

شرکت واتربازار https://waterbazar.ir تامین کننده انواع شیرآلات ساختمان (شیرآلات کرومات، شیرآلات گراف، شیرآلات شودر، شیرآلات قهرمان، شیرآلات راسان، شیرآلات پارسه و…) و شیرتوالت، شیردوش، شیر ظرفشویی ثابت و شلنگدار و همچنین تجهیزات استخر همچون قرص و قطره کلر و تجهیزات سونا و جکوزی می‌باشد.

کد خبر: ۱۴۹٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha