۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
تشدید نظارت بر نانوایی های گلستان| ۱۶۳ فقره تخلف شناسایی شد
مدیرکل تعزیرات گلستان خبرداد؛

تشدید نظارت بر نانوایی های گلستان| ۱۶۳ فقره تخلف شناسایی شد

گرگان- حسام، مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از تشدید نظارت بر واحدهای خدماتی نانوایی در قالب گشت های مشترک خبرداد و گفت: در فروردین ماه به ۱۶۳ فقره تخلف حوزه آرد و نان در گلستان رسیدگی شده است.

تقی حسام در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: بازرسی از واحدهای خدماتی نانوایی ها در قالب گشت‌های مشترک، تشدید می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: تعزیرات حکومتی با درک شرایط و مقتضیات موجود علیرغم وظیفه ذاتی، کنترل و نظارت دقیق در حوزه آرد و نان را که با معیشت و سفره شهروندان ارتباط مستقیم دارد در سطوح عمده فروشی و خرده فروشی آرد از تولید تا عرضه و برخورد قاطع با متخلفان احتمالی در دستور کار گشت های مشترک خود قرار داده است.

حسام بیان کرد: در حوزه آرد و نان و تخلفات نانوایی ها، اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان در فروردین ۱۴۰۱ تعداد ۱۶۳ فقره پرونده تخلفاتی را مورد رسیدگی قرار داده و متخلفان بیش از یک میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده‌اند.

وی از همه شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات در حوزه آرد و نانوایی ها و فروش غیرقانونی آرد و غیره، مراتب را به صورت حضوری، یا با تلفن ۱۳۵ یا سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا با تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

کد خبر: ۱۴۹٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha