۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
فعالیت ۲ کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در عنبرآباد متوقف شد
دادستان عنبرآباد:

فعالیت ۲ کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در عنبرآباد متوقف شد

عنبرآباد- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: در راستای حفظ حقوق عامه خط تولید دو کارخانه رب گوجه فرنگی در این شهرستان به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی متوقف شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، ابراهیم سلیمانی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی رب گوجه فرنگی، با بیان اینکه سیاست دستگاه قضایی بر این است که اجازه ندهد هیچ واحد تولیدی در کشور متوقف شود، افزود: در همین رابطه مقرر شد مسئولان این واحدهای تولیدی نسبت به رفع نواقص بهداشتی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام کنند و پس از تایید اداره بهداشت فعالیت این دو کارخانه از سر گرفته خواهد شد.

دادستان عنبرآباد با تاکید بر حفظ سلامت جامعه، هشدار داد: اگر واحدهای تولیدی به ویژه تولیدکنندگان مواد خوراکی، دستورالعمل‌های بهداشتی را نقض و سلامت جامعه را تهدید کنند، بدون اغماض با آنان برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

وی اظهار داشت: در بازرسی از کارخانه های مذکور تولید غیربهداشتی و غیرمجاز رب‌گوجه‌فرنگی مشهود بود به نحوی که بیش از یک هزار و ۲۰۰ تن رب‌گوجه‌فرنگی تولیدی که به صورت فله در بشکه‌های ۲۰۰ لیتری ظرف شده بود، از لحاظ بهداشتی غیر قابل استفاده بوده و توقیف شدند.

گفتنی است دادستان شهرستان عنبرآباد به همراه معاون غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، معاون فنی و مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره محیط زیست عنبرآباد از چهار کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی در شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کردند.

کد خبر: ۱۴۹٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha