۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
مازندران مقصد سفرهای بین المللی نیست
در گفتگو با بازار؛

مازندران مقصد سفرهای بین المللی نیست

ساری- ماهفروزی، دبیر رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ با اشاره به اهمیت این رویداد در جهانی شدن مازندران گفت: متاسفانه اکنون استان مقصد سفرهای بین المللی نیست.

علی ماهفروزی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه رویداد ساری ۲۰۲۲ تمامی تلاش را به کار می بندد تا مازندران را به محور گردشگری جدید در اکو معرفی کند، افزود: اگرچه رفت وآمدهای بین المللی زیادی در استان انجام می شود ولی متناسب با شرایط و ظرفیت ها این استان شناخته شده نیست.

وی افزود: تلاش ما این است که با حضور کشورهای اکو مقصد بین المللی سفر را در استان فراهم کنیم زیرا مازندارن اگرچه در آن سفرهای خارجی انجام می شود ولی متناسب با ظرفیت ها مقصد بین المللی سفر نیست.

وی افزود: در رویداد ساری ۹ کشور و برخی کشورهای هدف حضور دارند که ترکمنستان، قزاقستان، افغانستان، ترکیه،آذربایجان و غیره در رویداد ساری حضور دارند و این رویداد می تواند به توسعه سفر و سرمایه گذرای در استان کمک کند.

ماهفروزی ادامه داد: افتتاحیه رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ فردا با حضور کشورهای عضو اکو انجام می شود، انجام این رویداد را در شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های استان به کشورهای منطقه حائز اهمیت دانست.

دبیر رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ ادامه داد: بسته های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف گردشگری در این رویداد عرضه می شود.

کد خبر: ۱۴۹٬۲۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha