۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴
«شپنا» به دنبال خرید کدام نمادهاست؟
«تحلیل بازار» بررسی کرد

«شپنا» به دنبال خرید کدام نمادهاست؟

ارزیابی وضعیت تقاضای دو نماد شیران و شجم نشان داده است که اردرهای سنگین برای خرید سهام این دو شرکت در حال اتفاق افتادن است گویا «شپنا» به دنبال تصاحب سهام این دو شرکت است.

بازار؛ گروه بورس: پالایشگاه اصفهان با نماد شپنا قصد دارد به بزرگترین پتروپالایش کشور تبدیل شود به همین دلیل به تازگی خریدار سهام دو شرکت شرکت شیمیایی ایران و پتروشیمی جم شده است و منتظر تایید بانک صنعت و معدن است تا معامله اتفاق بیفتد.

حالا با توجه به سیاست نماد شپنا برای تبدیل شدن به ابر پترو پالایشی ایران خرید سهام این دو شرکت برای آن اهمیت بالایی دارد، از این رو ارزیابی وضعیت تقاضای دو نماد شیران و شجم نشان داده است که اردرهای سنگین برای خرید سهام این دو شرکت در حال اتفاق افتادن است گویا شپنا از طریق شرکت های زیر مجموعه و کدهای حقیقی هم در حال جم کردن سهام این دو نماد است.

با توجه به اینکه در چند وقت اخیر شپنا معاملات مثبت خوبی را پشت سر گذاشته و بخش عمده ای از سهام خود را در سقف قیمتی به بخش خصوصی عرضه کرده اند، به نظر می رسد با خرید سهام این دو نماد شاهد رالی صعودی در شیران و شجم هم خواهیم بود و شاید یکی از دلایل توقف رشد نماد شیران در یک سال اخیر همین سرکوب قیمت برای مبادله بلوکی سهام بوده است که تا حدودی بوی رانت هم می دهد.

کد خبر: ۱۴۹٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha