۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
شمار روستائیان بیمه شده مازندران ۱۱ درصد رشد یافت
در گفتگو با بازار؛

شمار روستائیان بیمه شده مازندران ۱۱ درصد رشد یافت

ساری- ابراهیمی، مدیر صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان مازندران با بیان اینکه ۱۱.۵ درصد بر شمار اعضای این صندوق افزوده شد، شمار اعضا را بیش از ۱۳۰ هزار نفر ذکر کرد.

محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بازار به رشد ۱۱.۵ درصدی تعداد اعضای صندوق بیمه روستائیان و کشاورزان استان تا پایان فروردین ماه افزود: تا پایان فروردین ماه شمار اعضای صندوق به بیش از ۱۳۰ هزار نفر رسیده است.

وی تعداد بیمه شدگان فعال استان را نسبت به فروردین سال قبلT ۸۰ هزار و ۳۳۷ نفر اعلام کرد و گفت: در این بخش با رشد ۱۲ درصدی به رتبه ششم کشوری دست یافته ایم.

وی با عنوان اینکه در فروردین امسال ۹۷۲ متقاضی جدید برای بیمه جذب شده است، ادامه داد: در این بخش در رتبه چهارم کشور قرار داریم و هشت هزار و ۳۷۳ نفر نیز بیمه شده فعال تمدیدی داشتیم که از این نظر در رتبه اول کشور قرار داریم.

ابراهیمی تصریح کرد: میزان بیمه پردازی برحسب موعد تمدید در فروردین ماه امسال حدد ۹۸ درصد بود که رتبه ششم کشور را دارا هستیم.

مدیر صندوق بیمه روستاییان و کشاورزان مازندران افزود: در ماه قبل ۸۲ میلیارد ریال حق بیمه در استان وصول شد که در این بخش نیز با رشد ۳۴۵ درصدی مواجه بودیم.

کد خبر: ۱۴۹٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha