۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
توسعه اشتغال و صرفه‌جویی ۲۰ میلیون دلاری را محقق می کنیم
قائم مقام شرکت بافه سیم گلستان:

توسعه اشتغال و صرفه‌جویی ۲۰ میلیون دلاری را محقق می کنیم

گرگان- قائم مقام شرکت بافه سیم گلستان با اشاره به توسعه کمی و کیفی محصولات این شرکت، گفت: با ایجاد خط تولید محصولات روشنایی و ال ای دی، صرفه جویی ۲۰ میلیون دلاری و توسعه اشتغال را محقق می کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، رسول مظفری ظهر جمعه در همایش بزرگداشت روز صنعت برق در گرگان اظهارکرد: سالانه هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان محصولات روشنایی و ال ای دی از کشور چین وارد ایران میشود که این موضوع هزینه ارزی زیادی به کشور تحمیل می‌کند.

قائم مقام شرکت بافه سیم گلستان افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده و خرید تکنولوژی از شرکت‌های خارجی به زودی محصولات بافه سیم در بخش روشنایی توسط مهندسان و کارگران داخلی ساخته و به بازار عرضه می شود.

وی ادامه داد: در حال توسعه و راه اندازی خط تولید به وسعت حدود هشت هزار متر مربع هستیم و تا پایان سال جاری تعداد افراد شاغل در شرکت بافت سیم گلستان از ۳۰۰ نفر به ۶۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

مظفری افزود: در حال حاضر ۱۷۰ محصول سیمی و کابلی در شرکت بافه سیم تولید می‌شود و گستره شبکه توزیع آن ده‌ها کشور خارجی از آفریقا و آسیای شرقی را در بر می‌گیرد.

قائم مقام شرکت بافه سیم گلستان گفت: با ارتقای کیفیت تولیدات در حال حاضر می توانیم با محصولات کشورهای با سابقه ای همچون روسیه و فرانسه در بازار جهانی رقابت کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی خط جدید، شاهد عرضه سالانه ۱۵ میلیون لامپ این شرکت در بازار خواهیم بود که علاوه بر اشتغال مستقیم فرصت های شغلی غیرمستقیم زیادی را در نقاط مختلف کشور ایجاد خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۸٬۸۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha