۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
ساخت ۱.۳ میلیون ویلا و آپارتمان توسط غیربومی ها در مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ساخت ۱.۳ میلیون ویلا و آپارتمان توسط غیربومی ها در مازندران

ساری- رضوی، رئیس خانه صمت مازندران گفت: ۳۰۰ هزار واحد ویلا و یک میلیون آپارتمان توسط غیربومی ها و بدون نظارت دولت در مازندران در دست ساخت است.

سید مجتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار تصرف اراضی و زمین های ملی و منابع طبیعی، ترافیک، بهم ریختگی بافت شهری و روستاهای استان، تولید چندبرابری زباله را از جمله مشکلات استان برشمرد و افزود: برای رفع مشکلات استان باید نسبت به تسریع در ساخت بزرگراه تهران - شمال اقدام شود.

وی افزود: چهاربانده شدن محور هراز و اجرایی شدن بزرگراه رامسر تا گلوگاه باید با شتاب بیشتری صورت گیرد و هدایت آب های سطحی از غرب به شرق استان نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی با عنوان اینکه عمده دشت های استان در شرق استان واقع شده است، تامین آب این دشت ها را الزامی دانست و گفت: درصورت تامین منابع آبی، شرق استان به چرخه کشاورزی برخواهد گشت.

رضوی شروع پروژه های کوچک و بزرگ نظیر آب رسانی، وسعت دهی جاده ها، ساخت پل ها، مراکز اقامتی و غیره را در استان ضروری برشمرد و با اشاره به تاسیس شرکت سرمایه گذاری عام تمام گفت: با سرمایه گذاری صورت گرفته در این شرکت، طی پنج تا ۱۰ سال آینده بودجه مورد نیاز اجرای طرح های عمرانی را بدون اعتبار دولتی تامین خواهیم کرد.

رئیس خانه صمت مازندران یادآور شد: این بودجه از محل فروش، مالیات برارزش افزوده تامین می شود و در طرح تمام مدعی هستیم تبعات سوء جمعیت مهاجر را به فرصت تبدیل تبدیل می کنیم.

وی افزود: برآورد ما از وجود تقاضا برای ساخت ۳۰۰ هزار واحد ویلایی، یک میلیون واحد آپارتمانی توسط جمعیت غیرمقیم از تهران و فلات مرکزی ایران است و این تقاضا بدون نظارت دولت و رعایت استانداردهای مدرن به صورت خودسرانه در حال ساخت است و در طرح تمام با همکاری استانداری مازندران این تقاضا را ساماندهی می کنیم.

کد خبر: ۱۴۸٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha