۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
تولیدکنندگان رقیب دولت نیستند
فیلم استانها؛

تولیدکنندگان رقیب دولت نیستند

اردبیل - مدیر موسسه نیکوکاری و کارآفرینی دارالرحمه قائم آل محمد (عج) گفت: تولیدکنندگان افسران کشور هستند و به هیچ وجه رقیب دولت نیستند.

حبیب الله نجفی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ایجاد اشتغال از ضرورت های جامعه امروز ماست و ما در تلاش هستیم در کنار انجام امور خیریه، اشتغال آفرینی نیز داشته باشیم.

مدیر موسسه نیکوکاری و کارآفرینی دارالرحمه قائم آل محمد (عج) اظهار کرد: موسسه کار خود را با ۳، ۴ چرخ خیاطی شروع کرد ولی امروز و علی رغم مشکلات فراوان، ماهانه ۳۱ هزار کلاه در این مجموعه تولید می کنیم.

وی اظهار کرد: موسسه نیکوکاری و کارآفرینی در اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد شعبه دارد که در سال جاری این شعب را در شهرهای دیگر نیز ایجاد خواهیم کرد.

نجفی با اشاره به کیفیت بالای کلاه های تولید شده در این مجموعه اظهار کرد: هدف ما ایجاد اشتغال برای ۳۱۳ نفر و بیشتر است که امیدواریم به این مهم دست یابیم.

استاد دانشگاه های اردبیل با اشاره به مشکلات ساختاری در کشور اظهار کرد: تولیدکنندگان افسران کشور هستند و به هیچ وجه رقیب دولت نیستند.

وی افزود: متاسفانه افرادی که مسئولیت دارند، تولیدکننده را به عنوان رقیب خود تلقی می کنند.

نجفی اظهار کرد: ما برای گرفتن تسهیلات باید یک سال دوندگی کنیم در حالیکه دولت باید دست تولیدکنندگان را بگیرد.

مدیر موسسه نیکوکاری و کارآفرینی دارالرحمه قائم آل محمد (عج) گفت: ما می خواهیم در کنار بالا بردن راندمان تولید، اشتغال آفرینی داشته باشیم که لازم است دولت از ما حمایت کند.

کد خبر: ۱۴۸٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha