۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
 به تلاش برای بازگشت به برجام ادامه می‌دهیم
آمریکا:

به تلاش برای بازگشت به برجام ادامه می‌دهیم

سفیر و نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که به تلاش برای بازگشت به برجام ادامه می‌دهیم تا ببینیم این تلاش ها به چه نتیجه ای می رسد.

به گزارش بازار، لیندا توماس گرینفیلد سفیر و نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل عصر سه شنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: ما در حل تعداد قابل توجهی از مسائل که برای بازگشت به توافق بر اساس پایبندی در مقابل پایبندی ضروری هستند، پیشرفت مهمی بدست آورده ایم.

وی در عین حال افزود اما هنوز باید کار بسیار بیشتری انجام شود، ما هنوز یک توافق بدست نیاورده ایم و البته ممکن است به این توافق دست نیابیم.

سفیر آمریکا در سازمان ملل در تداوم سیاست دوگانه تهدید و دیپلماسی کشورش گفت: اگر دیپلماسی موفق نشود ما با جامعه جهانی همکاری خواهیم کرد تا فشار بر ایران را افزایش دهیم.

وی در تداوم سیاست هراس از پیشرفت های برنامه صلح آمیز هسته ای ایران مدعی شد رئیس جمهوری آمریکا یک تعهد قوی تقبل کرده است مبنی بر اینکه ایران نباید به سلاح هسته ای دست یابد.

گرینفلید مدعی شد: بایدن همچنین تعهد کرده است آماده بازگشت به برجام است. بنابراین ما همچنان در این راستا تلاش می کنیم تا ببینیم این تلاش ها به چه نتیجه ای می رسد.

کد خبر: ۱۴۸٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha