۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
خسارت ۵۰ میلیارد تومانی سیل به راه های روستایی اردبیل
مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

خسارت ۵۰ میلیارد تومانی سیل به راه های روستایی اردبیل

اردبیل - وثوقی، ‌مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: براساس برآورد اولیه، وقوع سیلاب در اردبیل، ۵۰ میلیارد تومان خسارت به راه های روستایی وارد کرده است.

کلیم اله وثوقی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی از روستاهای اردبیل اظهار کرد: متاسفانه راه های روستایی در اکثر شهرستان ها دچار خسارت شده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارات به راه های روستایی شهرستان خلخال وارد شده است گفت: نزدیک به ۲۵ راه روستایی در این شهرستان آسیب دیده است.

‌مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: شهرستان کوثر و مشگین شهر نیز از جمله محورهایی بودند که براثر سیلاب دچار خسارت شده اند.

وثوقی اظهار کرد: برآورد اولیه از خسارتی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به راه های روستایی استان حکایت دارد.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر هیچ یک از محورها مسدود نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در عبور و مرور وجود ندارد اما با توجه به از بین رفتن قسمتی از مسیر حرکتی، این محورها نیاز به احداث مجدد دارند.

‌مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اظهار کرد: براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی طی امروز و فردا بارش‌های سنگین ادامه‌دار است و امیدواریم شاهد مشکل خاصی نباشیم.

کد خبر: ۱۴۸٬۵۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha