۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
مسافران اکو با قطار گردشگری به ساری سفر می‌کنند
در گفتگو با بازار؛

مسافران اکو با قطار گردشگری به ساری سفر می‌کنند

ساری- ماهفروزی، دبیر اجرایی رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ گفت: مهمانان و مسافران عضو کشورهای اکو برای شرکت در رویداد بین المللی با قطار گردشگری تهران - ساری روانه استان می‌شوند.

علی ماهفروزی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه احیای ظرفیت های مغفول گردشگری در کشورهای عضو اکو و مازندران را هدف رویداد بین المللی گردشگری ساری ۲۰۲۲ است، افزود: این رویداد ظرفیت های اجتماعی و اقتصادی برای جامعه میزبان تولید می کند و ناشی از رفتارها و برنامه هایی است که اجرا می شود.

وی با اظهار اینکه ۱۳ هدف برای گردشگری بین المللی ساری درنظرگرفته شده است، افزود: برنامه داریم شرایطی داریم در مازندران فراهم کنیم که به جای گردشگری انبوه و استهلاک آور به گردشگری فرهیخته و هدفمند و برپایه تورهای گردشگری روی آوریم.

وی با عنوان اینکه گردشگری هدفمند منجر به توسعه اقتصاد منطقه می شود، افزود: افتتاحیه رویداد از ۲۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود و مهمانان گردشگری کشورهای عضو اکو با قطار گردشگری تهران - ساری وارد استان می شوند.

ماهفروزی ادامه داد: باید تمامی ظرفیت های موجود در استان را در قالب تصویر، دیداری و شنیداری معرفی کنیم تا شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه تجاری و گردشگری در استان فراهم شود.

دبیر اجرایی رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ یادآور شد: شرایط به گردشگری استان اقبال کرده است و باید سهم خود را از توزیع اقتصاد اکو برداشت کنیم.

وی درباره تبلیغات جاذبه های استان در کشورهای مختلف گفت: همزمان با افتتاحیه ۲۰ خبرنگار از کشورهای مختلف در این رویداد شرکت می کنند و سعی می کنیم تمام برنامه ها را براساس جدول پیش بریم و جاذبه های استان را در حوزه بین المللی معرفی و تبلیغ کنیم.

کد خبر: ۱۴۸٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • milad IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
      0 0
      ساری امکاناتی داره اما متاسفانه ضعیف- چه کاری در ورودی شهر انجام شده هیچی دور میدان یک چیزی نصب کردن اکو 2022 واقعا اتفاق خاصی نیفتاده-باغ وحش نداریم شهر بازی نداریم فاصله دریا از شهر 20 دقیقه هست هتل مناسب کم داریم ساختمان های بزرگ و زیبا نداریم یا دور میدان در تسخیر بانک ها هست رستوران مناسب در حد 4 یا 5 تا داریم پمپ بنزین استاندارد نداریم البته کارهای شده چند تا خیابان آسفالت شده یا سطل های زباله جدید در بعضی جاها گذاشته شده یا چند تا بنر نصب شده