۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
پایدار کردن ردیف اعتباری فاضلاب شهمیرزاد| یک پروژه راه‌سازی انجام می‌شود
نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس:

پایدار کردن ردیف اعتباری فاضلاب شهمیرزاد| یک پروژه راه‌سازی انجام می‌شود

سمنان- گلرو، نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس از پایدار کردن ردیف اعتباری فاضلاب شهمیرزاد خبر داد و گفت: پیگیری لازم برای این منظور از مسئولان ارشد استانی و کشوری صورت می‌گیرد.

عباس گلرو در گفت‌وگو با خبرنگار بازار درباره پیگیری ملی برای ارتقای ثبت احوال شهمیرزاد و اخذ کد ملی مستقل، تاکید کرد: پایدار کردن ردیف اعتباری فاضلاب شهمیرزاد با هدف ارتقای خدمت رسانی به مردم و همچنین ارتقای آبرسانی به مردم از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه رایزنی با وزیر راه و شهرسازی برای آغاز مطالعه جاده شهمیرزاد - کیاسر و شهمیرزاد - دوآب انجام شده است، گفت: مسئولان دولتی در این زمینه اقدام لازم را صورت دهند تا بتوانیم به زودی شاهد انجام این پروژه باشیم.

نماینده سمنان مهدی‌شهر و سرخه در مجلس همچنین بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت های خدماتی در روستاها از جمله گاز روستاهای محور چاشم و خطیرکوه، اخذ اعتبار برای اینترنت روستایی، اصلاح، بهسازی و آسفالت راه‌های دسترسی به روستاها از جمله هیکو، سرخده، رودبارک از دیگر اقداماتی است که در شهرستان مهدی شهر در دستور کار داریم.

گلرو از اختصاص اعتبار برای روستاها از محل بودجه در اختیار نماینده خبر داد و گفت: این اعتبارات صرف امورات عمرانی و همچنین توسعه روستایی می شود.

وی با بیان اینکه رایزنی برای تامین اعتبار آب شرب روستایی مهدی‌شهر و شهمیرزاد نیز صورت گرفته است، گفت: استفاده از زیرساخت ها و ظرفیت شهمیرزاد برای اجرای طرحهای دانش بنیان از دیگر اقداماتی است که برای توسعه اقتصادی شهرستان مهدی‌شهر در دست اقدام است.

کد خبر: ۱۴۸٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha