۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۰
نگاهی بر فعالیت یک ماهه ۵ شرکت پتروشیمی

نگاهی بر فعالیت یک ماهه ۵ شرکت پتروشیمی

شرکت‌های پتروشیمی مارون، پتروشیمی شیراز، پتروشیمی خارک، پتروشیمی فن آوران و سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران با انتشار اطلاعیه‌هایی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ را منتشر کردند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت پتروشیمی مارون با سرمایه ۸ هزار میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی مارون طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ معادل ۲۶ هزار و ۱۳۱ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش داشته است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره "C۲+" با تولید ۱۶۵ هزار و ۲۸۶ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت پتروشیمی مارون قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، اتلین با فروش ۹۴ هزار و ۸۵۸ تن در صدر فروش‌ داخلی فروردین ماه «مارون» قرار گرفت.

افزایش ۳۳۱ درصدی در فروش «شیراز»
شرکت پتروشیمی شیراز با سرمایه ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی شیراز طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ معادل ۲۱ هزار و ۱۵۵ میلیارد و ۷۹۱ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۳۳۱ درصد افزایش داشته است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره "اوره" با تولید ۱۵ هزار و ۳۷۶ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت پتروشیمی شیراز قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، اوره کشاورزی با فروش ۴۶ هزار و ۹۵۲ تن در صدر فروش‌ داخلی فروردین ماه «شیراز» قرار گرفت.

فروش فروردین ماه «سخارک» تغییری نداشت
شرکت پتروشیمی خارک با سرمایه ۶ هزار میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی خارک طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ معادل ۷ هزار و ۲۳۹ میلیارد و ۱۱ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل تنها ۴ درصد کاهش داشته است.

افزایش ۸۳ درصدی در فروش «شفن»
شرکت پتروشیمی فن آوران با سرمایه ثبت شده ۹۵۰ میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

شرکت پتروشیمی فن آوران طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ معادل ۸ هزار و ۷۹۱ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۸۳ درصد افزایش داشته است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می‌دهد در این دوره "منواکسید کربن" با تولید ۱۸ هزار و ۱۶۵ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت پتروشیمی فن آوران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول با فروش ۱۸ هزار و ۲۱ تن در صدر فروش‌ داخلی فروردین ماه «شفن» قرار گرفت.

مروری بر عملکرد یک ماهه «شیران»
شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران با سرمایه ۹ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ را منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ معادل ۵ هزار و ۱۰۲ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال از محصولات خود را به فروش رسانده است که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۸ درصد افزایش داشته است.

بررسی آمار تولید و فروش این شرکت نشان می دهد در این دوره "الکیل بنزین خطی" با تولید ۲۸ هزار و ۵۷۳ تن در صدر بیشترین تولید در بین محصولات شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیائی ایران قرار داشته است. در این دوره یک ماهه، همین محصول با فروش ۱۳ هزار و ۸۰۰ تن در صدر فروش‌ داخلی فروردین ماه «شیران» قرار گرفت.

کد خبر: ۱۴۸٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی اس IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      0 0
      سلام من فردا صبح تمام حرف هایم را درمورد تمام این سهام ها وتمام حق حقوقم که سالها به ناحق ازم سلب کردن هشدار میدم حالا میخواهند قبول کنند یا منو دیونه قلمداد کنن ولی باید جواب اره یا نه را بهم بدن ودیگه انتظاری از کسی ندارم واینم باید توضیع بدن که چرا من هویتم ثبت نمیشه برای سجام