۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
لزوم داشتن یک پشتیبان حرفه ای برای سایت وردپرسی

لزوم داشتن یک پشتیبان حرفه ای برای سایت وردپرسی

بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی از لزوم داشتن یک پشتیبان حرفه ای برای سایت وردپرسی اطلاع ندارند.

به گزارش بازار، بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی از لزوم داشتن یک پشتیبان حرفه ای برای سایت وردپرسی اطلاع ندارند. در واقع درصد زیادی از صاحبین وبسایت‌ها گمان می‌کنند پس از طراحی سایت، هیچ مشکلی برای سایت آن‌ها ایجاد نمی‌شود. با این وجود نکته‌ای که بسیار مهمتر از ساخت یک سایت است، نگهداری از آن می‌باشد. در این شرایط پشتیبانی وردپرس می‌تواند یک گزینه ایده‌آل باشد تا سایت شما از هرگونه مشکلات فنی در امان بماند.

به عبارتی، بسیاری گمان می‌کنند برای حضور موفق در دنیای آنلاین نیاز به طراحی سایت قوی با وردپرس و سئو دارند. این در حالی است که اگر پشتیبانی وردپرس را در برنامه‌ی خود قرار نداده باشید، نه تنها نمی‌توان به موفقیت امیدوار بود، بلکه هر لحظه باید منتظر بروز مشکلات و چالش‌های جدی برای برند اینترنتی خود باشید.

لزوم داشتن یک پشتیبان حرفه ای برای سایت وردپرسی

پشتیبانی وردپرس: لزوم داشتن یک پشتیبان حرفه ای برای سایت وردپرسی

لزوم داشتن یک پشتیبان حرفه ای برای سایت وردپرسی

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و مشاغل به سمت اینترنتی شدن حرکت می‌کنند. یکی از پرطرفدارترین روش‌های ساخت سایت، استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. طراحی سایت با این CMS ارزان است، امنیت بالایی دارد و البته مدیریت آن نیز بسیار آسان خواهد بود. بنابراین داشتن یک سایت وردپرسی می‌تواند یک راهکار کم دغدغه برای ورود به تجارت آنلاین باشد.

البته سایت‌های وردپرسی نیز همانند سایر وبسایت‌ها ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. به همین دلیل استفاده از خدمات پشتیبانی وردپرس باید در برنامه‌های کسب‌وکارها قرار داشته باشد. فراموش نکنید کار کردن با این سایت ساز نیاز به تخصص دارد و اگر سایت شما توسط یک فرد آماتور اداره شود، ممکن است خسارت‌های زیادی به آن وارد شود.

چه مشکلاتی وبسایت وردپرسی را تهدید می‌کند؟

سایتی که با وردپرس ساخته شده، با چالش‌های زیادی همراه است. به عنوان مثال هسته وردپرس نیاز به بروزرسانی دوره‌ای دارد. از سوی دیگر نصب قالب‌ها و افزونه‌های روی سایت، اگرچه در نگاه اول کار سختی نیست، اما نیاز به تخصص کافی دارد. از تمام این مسائل بگذریم، یک سایت وردپرسی همواره ممکن است به دلیل وجود بدافزار یا سایر مشکلات فنی از دسترس خارج شود. در چنین شرایطی باید به صورت دوره‌ای و منظم از هاست بک آپ تهیه کنید. این ها تنها بخشی از مشکلات رایج وردپرس است.

لزوم داشتن یک پشتیبان حرفه ای برای سایت وردپرسی

اگر نمی‌خواهید کسب‌وکار اینترنتی شما با مشکلات این چنینی مواجه شود و فروش‌تان متوقف شود، با پشتیبانی وردپرس خیال شما از تمام مشکلات احتمالی راحت خواهد شد.

حل مشکلات وردپرس

چه خدماتی در پشتیبانی وردپرس ارائه می‌شود؟

اکنون یک سوال بزرگ ذهن بسیاری از صاحبین وبسایت را به خود مشغول کرده است. در پشتیبانی وردپرس دقیقا چه خدماتی ارائه می‌شود؟ این خدمات متفاوت است اما به طور معمول پشتیبان وردپرس باید موارد زیر را ارائه دهد:

  • گرفتن بک آپ‌های دوره‌ای از دیتابیس و داده‌های سایت
  • بروز رسانی هسته اصلی وبسایت وردپرسی در زمان مشخص
  • نصب افزونه‌های مورد نیاز وبسایت
  • تغییر قالب سایت
  • بروزرسانی پلاگین‌های وردپرس
  • حذف افزونه‌ها و قالب‌های غیر ضروری در سایت
  • بررسی سورس کدهای صفحات و رفع اشکالات احتمالی
  • بررسی وجود صفحات۴۰۴ و ریدایرکت‌ آن‌ها
  • افزایش سرعت بارگذاری سایت
  • تهیه و فعالسازی گواهینامه SSL
  • تغییرات ظاهری سایت با توجه به نیاز کسب‌وکار
  • طراحی صفحات لندینگ پیج، فرم‌های مختلف و قابلیت‌های گوناگون
  • ...

در واقع پشتیبان وبسایت وردپرسی وظیفه دارد تا نگهداری و امنیت سایت را در دست بگیرد. موارد گفته شده بخشی از مهمترین اقدامات پشتیبان است که باید در مسیر پیشبرد اهداف تجارت اینترنتی انجام دهد.

چگونه یک پشتیبان وردپرس پیدا کنیم؟

بدون شک موفقیت یک وبسایت وردپرسی نیامند به کارگیری تیم پشتیبانی وردپرس است. فراموش نکنید که سایت‌های وردپرسی با چالش‌های جدی مواجه هستند و صد البته نگهداری و رفع مشکلات موجود باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود. بنابراین اگر نمی‌خواهید سایت شما برای مدت طولانی از دسترس خارج شود، اگر نمی‌خواهید سایت شما از لحاظ فنی با مشکل روبرو شود و در نهایت اگر به دنبال یک تجارت بی نقص در بستر وب هستید، نیاز به پشتیبانی دارید.

اگر به دنبال یک پشتیبانی قوی هستید و می‌خواهید یک تیم کاربلد را برای حفظ و نگهداری سایت خود انتخاب کنید، پیشنهاد من این است که به تاپ وردپرس اعتماد کنید. تاپ وردپرس با برخورداری از متخصصین سیستم مدیریت محتوای وردپرس صفر تا صد سایت شما را به بهترین شکل ممکن اداره خواهد کرد. برای ثبت درخواست پشتیبانی می‌توانید به این سایت مراجعه کنید و یکی از پلن‌های برنزی، نقره‌ای یا طلایی را سفارش دهید.

همچنین در سایت تاپ وردپرس آموزش های وردپرس و آموزش رنک مث و دیگر آموزش های کاربری نیز وجود دارد که می توانید به صورت رایگان مشاهده نمایید.

کد خبر: ۱۴۸٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha