۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
ایران ایر پروازهای روز دوشنبه بیرجند -تهران را در برنامه تابستانه کنسل کرد
سناریوی باطل شدن پروازهای فرودگاه بیرجند؛

ایران ایر پروازهای روز دوشنبه بیرجند -تهران را در برنامه تابستانه کنسل کرد

بیرجند- مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: براساس اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر، پروازهای روزهای دوشنبه در مسیر تهران- بیرجند- تهران از مورخ ۱۲ اردیبهشت سال جاری لغایت دوم آبان لغو و باطل شده است.

عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: براساس اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر، پروازهای این شرکت در روزهای دوشنبه در مسیر تهران- بیرجند- تهران از مورخ ۱۲ اردیبهشت سال جاری لغایت دوم آبان(در برنامه تابستانه) باطل و لغو شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ایران ایر علت این باطل شدن پرواز را کمبود ناوگان اعلام کرده است، بیان‌کرد: چند روز گذشته نیز به رسانه ها اعلام کردیم که پروازهای هواپیمایی پارس ایر در مسیر تهران- بیرجند در ایام تعطیلات عید فطر یعنی روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه لغو شده است.

طهماسبی ادامه داد: البته قابل توجه است با توجه به اینکه در طی تعطیلات عید فطر یک پرواز دیگر در مسیر تهران- بیرجند- تهران برقرار است مسافرین می‌توانند از این پروازها استفاده کنند.

وی بیان‌کرد: البته طبق اعلام شرکت هواپیمایی ایران ایر این شرکت پروازهای روزهای ۱۴ و ۱۸ اردیبهشت ماه را در مسیر تهران- بیرجند تهران و مشهد- بیرجند- مشهد را نیز باطل اعلام کرده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته، این شرکت در برنامه تابستانه خود تعداد پروازها به مشهد که مورد نیاز مردم منطقه است را به علت کمبود ناوگان تا به این لحظه افزایش نداده است.

طهماسبی یادآورشد: در حال رایزنی جهت برقراری پرواز مشهد- بیرجند توسط ایرلاین‌های دیگر فعال در کشور هستیم.

کد خبر: ۱۴۸٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha