۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
ماجرای کشدار واگذاری زمین چند هکتاری به هیات مدیره و کارکنان بانک مسکن| مدیران چه کسانی بودند
«بازار» گزارش می دهد

ماجرای کشدار واگذاری زمین چند هکتاری به هیات مدیره و کارکنان بانک مسکن| مدیران چه کسانی بودند

در حالیکه ماجرای واگذاری چند هکتاری زمین این روزها در مراجع قضایی در حال پیگیری است مدیران ارشد بانک مسکن نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده اند.

بازار؛ گروه راه و مسکن: ظاهرا ماجرای واگذاری زمین چند هکتاری به مدیران ارشد بانک مسکن که گفته می شود در قالب یک تعاونی بوده است همچنان ادامه داشته و مراجع قضایی نسبت به این موضوع حساس و در حال پیگیری این ماجرا هستند.

یکی از خبرهای که سال گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر و وایرال شده و در کدال شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران منعکس شده بود فروش املاک شهریار شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران بود که برخی خبرها حاکی از این بود که املاک با قیمت بسیار نازل به مدیران بانک مسکن واگذار شده است.

هر چند اواخر اسفندماه سال گذشته یاسر امامی مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری مسکن و رئیس کنونی هیئت مدیره در رابطه با واگذاری یک میلیون مترمربع اراضی این شرکت در شهریار با شرایط ویژه به یک عضو سابق هیئت مدیره و کارکنان بانک مسکن به خبرنگار خبرگزاری «بازار» گفته بود: واگذاری زمین به اعضای هیئت مدیره بانک مسکن در قالب یک تعاونی اتفاق افتاده است و قضاوت بر سر اینکه این معامله درست بوده و مشکلی نداشته بر عهده نهادهای نظارتی است.

امامی با تاکید بر اینکه این نهادها به پرونده ورود کرده اند و در حال بررسی هستند و ما هم منتظر رای این نهادها هستیم و نمی توانیم قضاوت کنیم اگر بخواهیم در این خصوص اظهارنظری کنیم گفته بود که باید بگویم که واگذاری زمین به یک عضو سابق هیات مدیره بانک مسکن که اخیرا مطرح شده است در قالب یک تعاونی این کار اتفاق افتاده است و سه سال هم هست که صورت های مالی آن شرکت توسط سازمان حسابرسی و سازمان بورس تایید می شود. قضاوت بر سر اینکه این معامله درست بوده است و مشکل نداشته است به عهده نهادهای نظارتی است که به پرونده ورود کرده اند و در حال بررسی هستند و ما هم منتظر رای این نهادها هستیم و نمی توانیم قضاوت کنیم.

حال بعد از مصاحبه یاسر امامی مدیر عامل سابق شرکت سرمایه گذاری مسکن، عزیزیان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری مسکن نیز در رابطه با جدیدترین وضعیت واگذاری بخشی از اراضی گروه سرمایه‌گذاری مسکن به یک عضو سابق هیئت مدیره و کارکنان بانک مسکن گفته است هر کاری مجموعه تخصصی خودش را دارد و من نباید -در این‌باره- نظر بدهم. این کار یک رویه حقوقی دارد که متخصصان این حوزه در حال پیگیری آن هستند.

شنیده ها حاکی از این است که ماجرای واگذاری زمین بزودی توسط مراجع قضایی تکمیل و اعلام نهایی خواهد شد. آنطور که از خبرها بر می آید یک میلیون متر مربع از زمین های شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران در شهریار با اقساط دو ساله و بدون سود و حتی با امکان امهال اقساط و تحویل ملک با پرداخت ۷ درصد ثمن واگذار شده است.

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود نیز در تماس با خبرنگار خبرگزاری بازار اسامی مدیرانی که (م. ن - م.ح.م- م. ص_ م.ح.ع- د.خ- ا.خ- پ.ن- س.د- غ. ط ) این زمین ها را دریافت کرده اند در اختیار خبرگزاری قرار داد.

کد خبر: ۱۴۸٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha