۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
احتمال افزایش قیمت کاردانو| پتانسیل توکن ADA برای رشد ۴۰ درصدی!
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت کاردانو| پتانسیل توکن ADA برای رشد ۴۰ درصدی!

علیرغم ریزش های اخیر بازار کاردانو، احتمال افزایش قیمت این ارز و عبور آن از مرز حیاتی ۱ دلار پس از ریزش فعلی بازار وجود دارد.

به گزارش بازار، به نظر می‌رسد قیمت ارز دیجیتال کاردانو از زمان بالاترین قیمت خود در سپتامبر ۲۰۲۱، بی‌وقفه در حال کاهش است. برخلاف سایر آلت‌کوین‌ها،توکن کاردانو یعنی ADA در هیچ یک از دوره های افزایش قیمت موقت بازار، رشد قابل توجهی نداشته و روند نزولی ثابتی داشته است. با این حال، حرکت به زیر سطح حمایت پایدار می تواند کلید آغاز یک روند صعودی جزئی باشد.

قیمت کاردانو بین ۷ و ۲۹ مارس سال جاری حدود ۶۰ درصد بالا رفته یافته و از ۰.۷۷۶ دلار به ۱.۲۴۰ دلار افزایش یافت. در دو طرف این محدوده، ADA نقاط نوسان مساوی ایجاد کرده است که افزایش نقدینگی را آشکار می کند.

از زمان تنظیم محدوده بالا، کاردانو به افت قیمت ۳۲٪ به نقطه ای که در حال حاضر معامله می شود یعنی ۰.۸۴۱ دلار، کاهش یافته است. چند حرکت نزولی دیگر، قیمت کاردانو را به سمت پایین در محدوده ۰.۷۷۶ دلار سوق می دهد تا نقدینگی حاصل از توقف فروش را جمع آوری کند.

این پیشرفت به احتمال زیاد باعث ایجاد یک روند صعودی برای آزمایش مجدد نقطه میانی محدوده در ۱.۰۱ دلار پس از افزایش ۳۰ درصدی خواهد شد. در یک سناریوی صعودی، توکن ADA می‌تواند این مانع را برای دستیابی به دستاوردهای بیشتر به حمایتی نسبتا پایدار تبدیل کند.

عملیاتی شدن چنین سناریویی به گاوهای بازار ADA این امکان را می دهد تا به سمت مقاومت بعدی روی نقطه ۱.۰۹ دلار حرکت کنند؛ جایی که ممکن است فشار خرید کاهش یابد. در مجموع، می توان گفت که ADA پتانسیل افزایش حداقل ۴۰ درصدی قیمت را دارد.

احتمال افزایش قیمت کاردانو| پتانسیل توکن ADA برای رشد ۴۰ درصدی!


در حالی که رسیدن به محدوده پایین در ۰.۷۷۶ دلار نقطه خوبی برای خرید ADA محسوب شود، عدم بهبود سریع وضعیت این ارز، می تواند نشان دهنده ضعف گاوها باشد. در چنین حالتی، قیمت ADA ممکن است کاهش یافته و ۰.۶۷۲ دلار را مجدداً آزمایش کند.

بسته شدن کندل روزانه زیر سطح ۰.۶۷۲ دلار، این تز صعودی را باطل خواهد کرد.

کد خبر: ۱۴۷٬۹۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha