۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
اجرای طرح «امداد و خدمات» ایران خودرو در تعطیلات عید فطر
معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو خبر داد

اجرای طرح «امداد و خدمات» ایران خودرو در تعطیلات عید فطر

معاون خدمات پس از فروش ایران خودرو از خدمت رسانی ۱۳۳ نمایندگی امداد خودرو به مشتریان در تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش بازار، ماشاالله وردینی گفت: حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از دوازدهم تا شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در طرح «امداد و خدمات عید فطر» آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

وی افزود: در این طرح ۱۳۳ نمایندگی به صورت کشیک دو شیفت و تک شیفت آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خواهند بود که ساعت کاری نمایندگی‌های تک شیفت از ۸ تا ۱۶ و نمایندگی‌های دو شیفت از ۸ تا ۲۰ خواهد بود. همچنین تعدادی از نمایندگی‌ها نیز به صورت آماده‌باش در طرح حضور دارند که در صورت نیاز به هموطنان خدمت‌رسانی کنند.

به گفته وردینی: در این روزها، در مجموع ۳۷۹ گروه امدادی و ۷۰۹ اکیپ شیفت، شامل امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی، امداد بانوان، امدادسوییچ، امداد گلس و کانکس در مسیرهای پرتردد کشور و محورهای مواصلاتی آماده ارایه خدمات به خودروهای هموطنان خواهند بود.

دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند با مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و یا برای ثبت درخواست از خدمات متنوع اپلیکیشن ایساکو بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است، فهرست نمایندگی‌های مجاز منتخب در ایام خدمات‌رسانی، در سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir قابل مشاهده است.

کد خبر: ۱۴۷٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha