۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
بهبود فضای کسب و کار و معیشت مردم در گروی توجه به ظرفیت‌های اقتصادی اروند است
معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند:

بهبود فضای کسب و کار و معیشت مردم در گروی توجه به ظرفیت‌های اقتصادی اروند است

آبادان- خانی، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بهبود فضای کسب و کار و در واقع معیشت مردم در گروی توجه به ظرفیت‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند است.

علی خانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: عدم امنیت و سرقت‌هایی که در سطح منطقه وجود دارد با نگاه اقتصادی، امنیت شغلی و همچنین ایجاد امنیت اقتصادی مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر منطقه نقاط ضعف و نقاط قوت وجود دارد، تاکید کرد: در کنار همه مشکلاتی که در این منطقه و استان خوزستان وجود دارد، باید از ظرفیت‌ها به صورت مطلوب استفاده شود و بر روی تقویت نقاط قوت و همچنین رفع نقاط ضعف تمرکز کنیم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند، افزود: رودخانه، زمین حاصلخیز، شیلات، صنایع، گردشگری، معادن، بنادر، فرودگاه، مرز تجاری شلمچه و اتاق‌های بازرگانی بخشی از ظرفیت‌های اقتصادی است که نیازمند برنامه‌ریزی مناسب در راستای بهبود فضای کسب و کار و در واقع معیشت مردم است.

خانی عنوان کرد: وجود یک منطقه پویای اقتصادی در گروی اجرای صحیح برنامه‌ها و همچنین اقدامات اساسی است و در این مسیر باید همه دستگاه‌های منطقه به منظور مهیا کردن شرایط اقتصادی مناسب با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

کد خبر: ۱۴۷٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha