۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
خرید دوربین مداربسته از فروشگاه اینترنتی

خرید دوربین مداربسته از فروشگاه اینترنتی

دوربین های مداربسته بسیار برای جلوگیری از سرقت کمک می باشند . نداشتن آن ها باعث خیال راحتی سارقان شده و به آسانی سرقت خود را انجام می دهند .

بازار; گروه صنعت: در سال های گذشته برای خرید کوچک ترین کالا یا دوربین مداربسته باید به بازار اصلی آنمراجعه می کردیم . اما با پیشرفت تکنولوژی و رشد روز افزون اینترنت خرید دوربین مداربسته از فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور بسیار آسان و امکان پذیر شده است . البته قبل از خرید باید چند نکته را بدانید . که از ضرر شما در خرید اینترنتی دوربین مداربسته جلوگیری کند .

دوربین های مداربسته بسیار برای جلوگیری از سرقت کمک می باشند . نداشتن آن ها باعث خیال راحتی سارقان شده و به آسانی سرقت خود را انجام می دهند .

با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا روش های خرید اینترنتی و مزایا آن را بیان کنیم.

خرید دوربین مداربسته

اگر برای امنیت اماکن خود می خواهید از دوربین مداربسته استفاده کنید . ابتدا باید از انواع آن اطلاع کامل داشته باشید . سپس اقدام به خرید کنید . چرا که دوربین های مداربسته در انواع مختلفی در بازار ایران موجود می باشد . و شما باید مناسب ترین آن را نسبت به محیط و بودجه خود انتخاب کنید .

البته دوربین مداربسته بیسیم که اخیرا وارد بازار ایران شده است . بی نیاز از نصاب دوربین مداربسته می باشد . و خیلی ساده و آسان تنها با آموزشی که داخل جعبه می باشد می توانید دوربین را نصب کنید .

نگران نباشید ما در ادامه انواع دوربین های بیسیم و کابلی را باهم بررسی خواهیم کرد .

فقط توجه داشته باشید که از فروشگاه های اینترنتی قصد خرید دارید به نماد اعتماد آن و نشان ملی ثبت توجه کنید .

انواع دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته در مدل بیسیم ، دوربین مداربسته های خورشیدی ، دوربین مداربسته سیم کارتی و شارژی در فروشگاه اینترنتی کارپیما موجود می باشد . کارپیما با داشتن نماد اعتماد و نشان ملی ثبت این اعتماد را به شما ی دهد تا بتوانید از سراسر ایران با خیال راحت خرید دوربین مداربسته انجام دهید . و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول به دست شما خواهد رسید .

دوربین مداربسته های بیسیم : این نوع دوربین ها بی نیاز از هرگونه کابل کشی اضافه می باشند و فقط نیاز به برق دارند .نمونه های دوربین بیسیم : دوربین لامپی ، دوربین بیسیم چرخشی ، دوربین پاناروما ، دوربین های مینی اسپید دام ، دوربین بولت وای فای برای فضای باز

این نوع دوربین مداربسته ها قابلیت مکالمه دو طرفه ، امکان ضبط صدا و تصاویر بر روی رم ، قابلیت دیدن تصاویر بصورت زنده ، لنز های ۲ مگاپیکسل و ۵ مگاپیکسل را دارند .

دوربین های مداربسته خورشیدی : اگه نه برق دارید نه وای فای مناسب ترین گزینه دوربین های خورشیدی هستند چرا که در طول شبانه روز برق خود را از خورشید تامین می کنند . ودر شب از باطری های داخلی خود استفاده خواهند کرد.

دوربین مداربسته سیم کارتی : این نوع دوربین مداربسته بی نیاز از وای فای می باشد . و تنها با گذاشتن سیم کارت داخل دستگاه اینترنت آن تامین می شود .

دوربین های مداربسته کابلی : اگر می خواهید نظارت حرفه ای داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از پک های دوربین مداربسته کابلی موجود در کارپیما می باشد . چرا که از کیفیت بالایی برخوردار است و در هنگام سرقت دوربین تصاویر داخل دستگاه ضبط شده و می توانید فیلم آن را مرور کنید.

خرید دوربین مداربسته از فروشگاه اینترنتی

مزایا خرید دوربین مداربسته از اینترنت

اگر بخواهیم خرید اینترنتی دوربین مداربسته مزایاشو بگیم می توانیم هزار دلیل بیاریم برای آن . اول از اینکه شما وقتی وارد فروشگاه حضوری می شوید با تنوع بسیار کمی روبرو خواهید شد که در نهایت شاید تو رو در واسی گیر کنید :) و خرید دوربین مداربسته انجام دهید که راضی نبودید . اما فروشگاه های اینترنتی این مشکل را برای شما حل کرده اند .

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کارپیما با بیش از ۴۰۰ نوع دوربین مداربسته آشنا شوید . آنها را با هم از نظر مشخصات فنی مقایسه کنید.

حتی می توانید کیفیت های دوربین مداربسته را مشاهده کنید . قیمت ها را با یکدیگر بسنجید .

مزیت دیگر : اگر بخواهیم در کمترین حالت به اولین مغازه برسیم باید ۱ روزه خودمان را از دست بدهیم و در ترافیک یا مسافت های طولانی حرکت کنیم .

اما در خرید اینترنتی دوربین مداربسته شما می توانید در همان تایم هزاران فروشگاه رابررسی کنید . سپس اقدام به تهیه کالا نمایید .

همچنین مجموعه کارپیما قبل از تهیه دوربین به شما نسبت به موقعیت و بودجه بهترین دوربین مداربسته را با گارانتی های اصلی شرکتی پیشنهاد می دهد .

این مجموعه با داشتن نمایندگی های دوربین های مداربسته داهوا، هایک ویژن ، یوشیتا و ... می تواند تنوع بالایی از دوربین های مداربسته را در اختیار شما عزیزیان قرار دهد .

دوربین های مداربسته بیسیم که نصب بسیار آسانی دارد تیم آموزشی کارپیما ویدیو های آموزش فارسی آن ها را برای شما تهیه کرده اند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید نصب دوربین مداربسته را خودتان انجام دهید .

خرید دوربین مداربسته از فروشگاه اینترنتی

چه نکاتی بهتر است در هنگام خرید دوربین مداربسته بدانید !

اولین گزینه باید بدانید که چه مقدار می خواهید هزینه کنید . چون در صنعت دوربین های مداربسته برند های متفاوتی با قابلیت های بالایی می تواند ارائه شود . بطور مثال قیمت دوربین های بولت از ۳۰۰ هزار تومان شروع می شود تا ۵ میلیون البته در این بازه دوربین های مداربسته بسیار فوق العاده ای مانند دوربین های یوشیتا هستند که قیمت های اقتصادی دارند . پس بهتر است قبل از خرید حتما مشاوره انجام دهید .

دوربین های مداربسته در کیفیت های ۲ ، ۳ ، ۵ مگاپیکسل موجود می باشد . و برد های داخلی این دوربین ها متفاوت هست.این را بدانید که دوربین های مداربسته بولت برای فضا های باز و دوربین های مداربسته دام برای فضا های داخلی استفاده می گردد.

بهترین برند دوربین مداربسته که در کشور ما انتقال تصویر بر روی گوشی کار می کند برند داهوا و یوشیتا می باشد .

اگر می خواهید تصاویر با کیفیت و وضوح خیلی بالا مشاهده کنید استفاده از دوربین های مداربسته ۵ مگاپیکسل پیشنهاد ما می باشد .

خرید دوربین مداربسته از فروشگاه اینترنتی

نتیجه گیری

اگر دنبال خرید دوربین مداربسته با کیفیت هستید یکسری به مجموعه کارپیما به نشانی https://karpeyma.com بزنید . در این فروشگاه شاهد تنوع دوربین های مداربسته خواهید بود . تیم ما به شما کمک خواهند تا تجربه خرید اینترنتی بسیار خوبی داشته باشید . شما می توانید از سراسر کشور اقدام به خرید دوربین مداربسته نمایید و ارسال از طریق پست ، باربری و تیپاکس در این مجموعه فراهم شده است .

کارپیما بجز فروش دوربین مداربسته در دسته های دزدگیر اماکن و ردیاب خودرو فعالیت دارد . هم چنین نصب دوربین مداربسته در مناطق ۲۲ دوگانه تهران و اطراف شهر تهران پذیرفته می شود . با کارشناسان فنی و آموزش دیده بهترین خدمات را برای شما فراهم خواهیم ساخت .

کد خبر: ۱۴۷٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha