۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
۵۸ هکتار زمین به واحدهای صنعتی دانش‌بنیان سمنان واگذار شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۵۸ هکتار زمین به واحدهای صنعتی دانش‌بنیان سمنان واگذار شد

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: با هدف تحقق شعار سال ۵۸ هکتار زمین به واحدهای صنعتی دانش‌بنیان استان واگذار شده است.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تاکنون ۵۸ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ۴۰ واحد تولیدی دانش‌بنیان واگذار شده است، تاکید کرد: یکی از تدابیر جدی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران استقرار واحدهای دانش‌بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که بر این اساس اولویت اصلی در واگذاری زمین به شرکت‌های فناور است.

وی با بیان اینکه ظرفیت و قابلیت واگذاری بیش ۷۲۰ هکتار اراضی دارای امکانات زیربنایی برای تحقق تولید اشتغال‌آفرین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان وجود دارد، افزود: اکثر واگذاری‌های مجتمع‌های کارگاهی واحدهای خرد به علت محدودیت زمین در قالب مزایده است ولی به دلیل اهمیت شرکت‌های دانش بنیان، این شرکت‌ها از این قاعده مستثنی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: این شرکت هفت هزار و ۵۷۱ هکتار زمین در اختیار دارد که تاکنون سه هزار و ۲۹۹ قرارداد واگذاری به میزان یک هزار و ۹۵۳ هکتار انجام شد و تعداد یک هزار و ۱۳۷ واحد به بهره‌برداری رسیده با میزان ۹۱۵ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فعال هستند.

کد خبر: ۱۴۷٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha