۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
واحد شماره ۳ نیروگاه شهید مفتح به شبکه سراسری برق کشور متصل شد
با پایان یافتن تعمیرات نیمه اساسی؛

واحد شماره ۳ نیروگاه شهید مفتح به شبکه سراسری برق کشور متصل شد

همدان - اختری، معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح همدان گفت: واحد شماره ۳ نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات نیمه اساسی با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: واحد شماره ۳ نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات نیمه اساسی با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

وی افزود: در راستای آماده سازی واحدها برای پیک مصرف تابستان، تعمیرات نیمه اساسی این واحد یکم فروردین ماه امسال آغاز و پس از انجام تعمیرات برنامه ریزی شده و بازدیدها طبق برنامه مصوب به شبکه سراسری متصل شد.

اختری اظهار کرد: در این مرحله از تعمیرات پس از قلیاشویی کوره و خارج کردن محصولات احتراق، رفع نشتی های داکت های دودکوره، تعویض پکینگ ولوهای فشارقوی، چک و بازرسی تجهیزات الکتریکی، بازدید و سرویس کارت های سیستم کنترل و انجام تعمیرات لازم، شستشوی کندانسور، لایروبی بیسین برج تر و کالورت و پرمیت های موکول به تعمیرات نیمه اساسی باهمکاری امور شیمی، اداره خدمات، امور تعمیرات مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق انجام و واحد برای پیک تابستان آماده شد.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح خروج واحد یک نیروگاه در روز پنجشنبه دوم اردیبهشت را آخرین مرحله تعمیرات دوره ای اعلام و ابراز امیدواری کرد: با تلاش همکاران نیروگاه، تعمیرات این واحد نیز در زمان مقرر و با موفقیت به اتمام رسیده و ضمن کسب حداکثر آمادگی در پیک تابستان امسال موفقیت سال‌های گذشته و کسب رتبه نخست آمادگی دربین نیروگاههای کشور تکرار شود.

کد خبر: ۱۴۷٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha