۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
خطر ریزش بیشتر قیمت «هارمونی وان»| آیا حمایت ۰.۱۱ دلاری حفظ خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

خطر ریزش بیشتر قیمت «هارمونی وان»| آیا حمایت ۰.۱۱ دلاری حفظ خواهد شد؟

روند ثابت حرکت نزولی هارمونی نشانگر آماده شدن این ارز برای آزمایش مجدد حمایت خود روی ۰.۱۱ دلار بوده و حتی احتمال ریزش این کف نیز وجود دارد.

به گزارش بازار، چند روز آینده می تواند برای تعیین مسیر هرگونه پیش بینی قیمت رمز ارز «هارمونی وان» بسیار حیاتی باشد. به نظر می رسد که قیمت در حال بررسی مجدد حمایت خود بوده و بار دیگر به دنبال آزمایش مجدد آن روی نقطه ۰.۱۱ دلار است.

از آنجایی که قیمت قبلاً چندین بار این پشتیبانی را آزمایش کرده است، بنابراین احتمال ریزش های بیشتر و از دست دادن این حمایت حیاتی وجود دارد. گاوها باید این حمایت کلیدی را حفظ کنند وگرنه روند نزولی ممکن است تشدید شود. در حال حاضر هیچ نشانه ای از بهبود اوضاع برای هارمونی وجود نداشته و بازار این ارز تنها در حال رنج زدن به سمت پایین است.

طی دستکم، یک سال گذشته، هارمونی به عنوان یک پلتفرم قراردادهای هوشمند بزرگ ظاهر شده است. هدف آن تبدیل شدن به یک بلاکچین بسیار مقیاس پذیر با کمترین نقص امنیتی ممکن است.

چند ماه پیش، راه اندازی یک برنامه غیرمتمرکز به نام دیفای کینگدامز ( DeFi Kingdoms ) بر روی بلاکچین وان، منجر به رقم خوردن بزرگی در این پلتفرم شد. این برنامه غیرمتمرکز، ویژگی‌های Play to Earn و غیرمتمرکز مالی را در یک پلتفرم ترکیب می‌کند.

بر اساس اعلام دیفای ایلاما، در حال حاضر حدود ۶۳۶ میلیون دلار روی یلاکچین هارمونی وان قفل شده که با این حساب، ارزش کل TVL این پلتفرم با کاهش ۵۰ درصدی از ۱.۳۶ میلیارد دلار در ماه ژانویه به نصف کاهش یافته که دلیل عمده آن، نبود چشم انداز روشن برای آینده قیمت این رمز ارز است.

طبق آخرین اخبار هارمونی وان، این شرکت در رویداد «اتریوم آمستردام» که قرار است از ۲۲ تا ۲۴ آوریل در پایتخت هلند برگزار شود، شرکت خواهد کرد. این موضوع به به تیم هارمونی اجازه می‌دهد تا با هزاران توسعه‌دهنده، سازنده و کاربر بازار رمز ارزها تعامل داشته باشد.

پیش بینی قیمت هارمونی وان
توکن وان، دارایی اصلی پروتکل هارمونی به حساب می آید. تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت ONE نشان می دهد که این توکن از ژانویه ۲۰۲۲ تاکنون، در یک روند نزولی ثابت قرار داشته است.

این ارز دیجیتال همچنین پشتیبانی ۰.۱۱ دلار را چندین بار آزمایش کرده و البته در شکستن مقاومت خود ناتوان بوده است. در زمان نگارش این گزارش، قیمت همچنان در منطقه بحرانی در نوسان است.

خطر ریزش بیشتر قیمت «هارمونی وان»| آیا حمایت ۰.۱۱ دلاری حفظ خواهد شد؟

تنها امید پیش روی گاوها، جهش قوی از سطوح فعلی با افزایش حجم است. علاوه بر این، قیمت نیز باید از خط روند نزولی خارج شده و به بالاترین حد خود برسد. بازپس گیری سطح ۰.۱۸ دلار می تواند قیمت را در مدت زمان بسیار کوتاهی به سطح ۰.۲۱ دلار برساند.

در نتیجه، قیمت ارز هارمونی وان نیز می‌تواند در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ به ۰.۲۷ دلار افزایش یابد. این سطح کاملاً با سطح ۰.۶۱۸ Fib اصلاحی فعلی به نسبت ATH ژانویه ۰.۳۸ دلار مطابقت دارد. با این حال، شکست زیر ۰.۱۱ دلار می تواند تمام پیش بینی های صعودی قیمت هارمونی وان را از دایره تحلیل فعلی خارج کند.

کد خبر: ۱۴۷٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha