۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
فروش اتصالات اسپیس

فروش اتصالات اسپیس

می توان گفت بدون وجود اتصالات اسپیس فریم عملا استفاده از اسپیس فریم ممکن نیست زیرا این سازه توسط این اتصالات و بست ها تبدیل به یک سازه قابل استفاده خواهد شد.

بست اسپیس فریم:

بازار; گروه صنعت: اسپیس فریم یک سازه ساده، فلزی و در عین حال منحصر به فرد است که کاربردهای زیادی در برپایی نمایشگاه ها، راه اندازی پارکینگ های موقت، تقسیم بندی فضاها، مصارف ساختمانی و صنعتی و همچنین تبلیغات دارد که به دلیل قابلیت در فرم دهی از استقبال بی نظیری برخوردار است. قطعات اسپیس فریم در زمان برپایی باید به خوبی بهم متصل شوند مخصوصا زمانی که قرار است در فضاهای خارجی از آن استفاده شود زیرا شرایط آب و هوایی ناپایدار مانند باد شدید و باران در پایداری آن خللی ایجاد نکند. این قطعات به وسیله اتصالات اسپیس فریم به یکدیگر متصل می شوند. این اتصالات یا بست اسپیس فریم شامل پیچ و مهره ایی هستند که باید با دقت قطعات اسپیس فریم را به یکدیگر اتصال دهد تا پایداری آن حاصل شود. می توان گفت بدون وجود اتصالات اسپیس فریم عملا استفاده از اسپیس فریم ممکن نیست زیرا این سازه توسط این اتصالات و بست ها تبدیل به یک سازه قابل استفاده خواهد شد. میزان استفاده از بست اسپیس فریم در یک اسپیس فریم بستگی به میزان وسعت داربست اسپیس فریم استفاده شده دارد. بهتر است برای پایداری و استحکام بیشتر سازه از اتصالات بیشتری بهره برد تا باد و باران باعث از هم گسیختگی سازه نشود. بست اسپیس فریم از جنس مرغوب و محکمی است که برای اتصال قطعات اسپیس فریم از آن استفاده می شود و باعث استحکام و یکپارچگی سازه می شود. بست اسپیس فریم به قفل اسپیس فریم نیز مشهور است که با آبکاری گالوانیزه تولید می شوند. بست اسپیس فریم به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قطعات اسپیس فریم را به یکدیگر متصل می کند و چنانچه این اتصالات دقیق و درست انجام شود سازه اسپیس فریم شما از مقاومت بالایی برخوردار خواهد بود.

فروش اتصالات اسپیس

قطعات اتصالات اسپیس

ویژگی های بست اسپیس:

همانگونه که در بالا اشاره شد وجود بست اسپیس فریم است که سبب مقاومت و استحکام آن خواهد شد. بست اسپیس فریم دارای ویژگی هایی است که سبب این استحکام می شود و شامل موارد زیر است:

§ دارای ضخامت بالا

§ طول ۵*۱۷ سانتی متری

§ مقاومت

§ ساخته شده از ورق ۳ میل

§ دارای پوش بست آبکاری گالوانیزه شده

ویژگی هایی که به آنها اشاره شد قابل تغییر در سایز، پوشش و قیمت به درخواست مشتری خواهد بود.

اتصالات اسپیس :

باید به این نکته مهم و حیاتی توجه ویژه ای داشت آن هم اینکه ایمنی اسپیس فریم مهمترین موضوعی است که ضروری می باشد و استفاده از بست اسپیس فریم با کیفیت به طور قابل ملاحظه ای استحکام و پایداری آن را ارتقا خواهد داد.

اتصالات اسپیس شامل پیچ و مهره هایی از ورق های ۳ میل می باشد که ضخامت آن باعث شده تا بست اسپیس فریم از استحکام خوب و مناسبی جهت نگهداری سازه برخوردار باشد. بست اسپیس از ۶ پیچ آلن و ۶ عدد مهره تشکیل شده که به یکدیگر متصل می شوند و در هر نقطه ای از اسپیس که نیاز به اتصال باشد باید حداقل دو بست را به صورت کامل به سازه قفل کرد. برای اتصال و باز کردن اتصالات سازه باید از آچار اسپیس که مخصوص بست و اتصالات اسپیس فریم طراحی و تولید شده است، استفاده کرد. برای داشتن یک اسپیس فریم محکم و استاندارد لازم است تا اتصالات آن نیز استاندارد بوده و به شکل درست و محکمی به سازه متصل شوند. بست اسپیس فریم در مدل های متنوعی وجود دارد. یک نمونه از آن به مدل پروانه ای شهرت دارد که دو لوله سایز ۱۶ استاندارد را در کنار هم با بهره گیری از پیچ آلنی فولادی و مهره سایز ۵ محکم می کند.

فروش اتصالات اسپیس

اتصال پیچ و مهره های بست اسپیس

وجود بست های استاندارد با استحکام کافی باعث می شود تا بتوان به راحتی اسپیس فریم را جابجا کرد و یا روی آن را با پارچه های برزنتی، چوب یا ایرانیت به راحتی پوشاند.

برای اتصال اسپیس فریم توسط بست اسپیس فریم باید از افراد مجرب و کاردان بهره برد زیرا این افراد تخصص لازم برای نصب اتصالات و محل قرار گیری بست اسپیس فریم را به خوبی می دانند و همچنین با ساختارهای اسپیس فریم آشنایی کامل داشته و دانش و تجربه کافی برای بهترین محل اتصالات برای یک سازه محکم را به خوبی می دانند. نصب اتصالات اسپیس فریم برای این افراد کار راحتی است و زمان کوتاهی لازم است تا آنها را به یکدیگر متصل نمایند. این اتصالات دارای ضخامت بالایی بوده و استحکام مناسبی را فراهم می کند.

در هر پروژه تعداد بست اسپیس باید ۴ برابر تعداد شاخه های اسپیس فریم در نظر گرفته شود.

کاربردهای اتصالات اسپیس فریم:

· متصل کردن اسپیس فریم در جهات مختلف

· بهره بردن از اتصالات اسپیس برای اتصال چادر به اسپیس فریم

· اتصال چادر و چادر کشی

· نصب کردن کابل و چراغ توسط اتصالات اسپیس فریم

· نصب کردن نئوپان و ام دی اف به اسپیس فریم با استفاده از اتصالات اسپیس فریم

· نصب بنر و تجهیزات نمایشگاهی

قیمت بست اسپیس:

قیمت بست اسپیس که از تجهیزات مهم در برپایی اسپیس فریم می باشد به چند عامل بستگی دارد. ابتدا به تعداد بست های استفاده شده در اتصال اسپیس فریم مربوط می شود. همچنین جنس بست اسپیس فریم در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است. خرید عمده بست اسپیس با خرید به تعداد کم متفاوت خواهد بود. خرید اتصالات اسپیس فریم به صورت عمده بدون شک دارای مزایایی چون تخفیف ویژه نیز خواهد بود.

فروش اتصالات اسپیس

جنس و کیفیت اتصالات اسپیس از اهمیت ویژه ای جهت استحکام اسپیس فریم برخوردار است

فروش اتصالات اسپیس:

اگر شما هم تصمیم دارید تا نمایشگاه برپا کنید و غرفه های زیبا و چشم نوازی را فراهم نمایید، یا می خواهید یک پارکینگ موقت در محل کار یا خانه خود داشته باشید و خواستار برپایی اسپیس فریم هستید و به دنبال اتصالات و تجهیزات آن می باشید تنها لازم است تا به مراجعه به سایت www.framespace.ir از مدل های متنوع آن دیدن نمایید و پس از مقایسه جنس و قیمت محصولات جهت خرید آنلاین اقدام نمایید و با خیال راحت درب منزل تحویل بگیرید. فروش اتصالات اسپیس فریم به صورت جزیی و کلی انجام می شود.

همچنین می توانید از تکنسین های مجرب در برپایی انواع اسپیس های نمایشگاهی و غیره با بهترین کیفیت و قیمت مناسب استفاده نمایید.

کد خبر: ۱۴۷٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha