۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
خام فروشی محصولات در پتروشیمی ایلام قابل قبول نیست
استاندار ایلام:

خام فروشی محصولات در پتروشیمی ایلام قابل قبول نیست

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های پتروشیمی ایلام برای ایجاد واحدهای پایین دستی، گفت: خام فروشی محصولات در پتروشیمی ایلام قابل قبول نیست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا در نشست با مدیران حوزه نفت و گاز استان با عنوان این مطلب که از مدیریت و عملکرد پتروشیمی ایلام ناراضی هستیم، هشدار داد: آلودگی زیست‌محیطی، خام‌فروشی، عملکرد ضعیف در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، تعدیل نیروها و عدم استفاده مناسب از ظرفیت های موجود در پتروشیمی ایلام رضایت بخش نیست.

وی در ادامه گفت: به رغم وجود خوراک لازم، اما امروز پتروشیمی به جای تولید ده‌ها فرآورده محصولات خود را خام‌فروشی می‌کند و این اصلا قابل قبول نیست.

استاندار ایلام بهرمندی از مزایای نفت، گاز و پتروشیمی را از مطالبات جدی استان عنوان کرد و گفت: نمی شود مردم استان هزینه دود و سر و صدای کارخانه و عوارض زیست محیطی را بدهند اما گردش مالی این شرکت های بزرگ در خارج از استان باشد.

وی در ادامه خواستار گردش مالی و پرداخت مالیات شرکت های بزرگ در استان شد و تاکید کرد: من‌بعد و درصورت عدم افتتاح حساب شرکت های بزرگ در استان، فرمانداران از ارائه خدمت به آنها خودداری نمایند.

کد خبر: ۱۴۷٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha