۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
دستگاه‌های دولتی نباید حواله بی نام و نشان قیر صادر کنند| جاده صدور حواله قیر رایگان رصد شود
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

دستگاه‌های دولتی نباید حواله بی نام و نشان قیر صادر کنند| جاده صدور حواله قیر رایگان رصد شود

قادری عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: باید مشخص شود که خرید و فروش حواله قیر رایگان از چه طریقی صورت می‌پذیرد و مربوط به چه کسانی است.

جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به موضوع خرید و فروش حواله‌ای قیر رایگان اظهار کرد: مشخص نیست که این حواله ها از چه طریقی به فروش می رسد.

وی تاکید کرد: اگر قیری که برای آسفالت جاده‌ها در نظر گرفته شده، خرید و فروش می‌شود یک تخلف است و باید با این تخلفات به جد برخورد شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: توزیع قیر رایگان در شرایطی در بودجه پیش‌بینی شد که این امر بتواند مشکلات عمرانی استان‌ها را برطرف کند لذا اگر بنا باشد که این تخلفات هر از چندگاهی صورت گیرد، این موضوع به هیچ وجه قابل دفاع نیست.

قادری با بیان اینکه خرید و فروش قیر رایگان به هیچ وجه توجیه‌پذیر نیست، بیان کرد: حتماً باید با خرید و فروش حواله قیر رایگان برخورد قانونی صورت گیرد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: البته ضمانت‌های اجرایی مناسبی برای این مسئله، یعنی توزیع قیر رایگان در بودجه دیده شده است اما با این حال باید مراقبت‌های مناسبی در این بخش مدنظر قرار گیرد.

قادری اظهار کرد: هر امکان و ظرفیتی که گشایشی در کار ایجاد می کند، ممکن است فسادی هم داشته باشد که باید سر جای خود مورد برخورد قرار گیرد اما صرف اینکه ما بخواهیم کاری را به دلیل فسادزا شدنش تعطیل کنیم درست نیست لذا منطق حکم می‌کند که ما بتوانیم از آن امکانات به درستی استفاده کرده و در کنارش زمینه‌های فساد را برطرف سازیم.

این نماینده مجلس اظهار کرد: باید مشخص شود که خرید و فروش حواله قیر رایگان از چه طریقی صورت می‌پذیرد و مربوط به چه کسانی است لذا دستگاه‌ها در این بخش نیز نباید به هیچ وجه حواله خرید و فروش بی نام و نشان قیر صادر کنند، لذا دستگاه ها باید حواله قیررایگان را به نحوی صادر کنند که در جای خود مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر: ۱۴۷٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha