۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
 کشتی خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد

کشتی خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد

مدیر روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از توقیف یک فروند شناور خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش بازار، ‌ مدیر روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر اظهار داشت: رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یک فروند شناور خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در شمال خلیج فارس توقیف کردند.

وی افزود: در این راستا هشت خدمه این شناور دستگیر و برای تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی به اسکله بوشهر هدایت و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

حسینی ابراز کرد: همچنین پنج فروند لنج که قصد سوخت رسانی به این شناور خارجی را داشتند مورد بازرسی قرار گرفته و مدارک آن ها جهت بررسی بیشتر و تکمیل تحقیقات ضبط شد.

مدیر روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم نیروی دریایی سپاه است که در راستای حمایت از تولید ملی و پویایی اقتصاد کشور صورت می‌گیرد و نیروهای عملیاتی نیروی دریایی با تمام توان در سراسر سواحل دریایی با قاچاق سازمان یافته بویژه قاچاق سوخت برخورد جدی و قاطع می‌نماید.

وی تصریح کرد: سواحل خلیج نیلگون فارس و آب های پیرامون آن به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

کد خبر: ۱۴۷٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha