۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
حرکت صعودی قیمت بیت تورنت همچنان ادامه دارد| مقاصد بعدی قیمت BTT
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت صعودی قیمت بیت تورنت همچنان ادامه دارد| مقاصد بعدی قیمت BTT

ارز دیجیتال بیت تورنت طی روزهای گذشته حرکت بسیار قوی و خوبی از خود نشان داده و به نظر می رسد در صورت ثبات شرایط بازار رمزارزها، این افزایش قیمت همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش بازار، هفت روز پیش قیمت توکن بیت تورنت (BTT) در یک روند صعودی قرار داشت. قیمت این ارز اما پس از کاهش طی هفته اول آوریل نشانه هایی از بازگشت به عقب را نشان داد. با این حال، قیمت BTT طی پنج روز گذشته متلاطم بوده و بین ۰.۰۰۰۰۰۲ دلار و پایین ۰.۰۰۰۰۰۰۱۸۱ دلار در نوسان بوده است.

امروز قیمت بیت‌تورنت در نقطه ۰.۰۰۰۰۰۱۹ دلار باز شد و به ۰.۰۰۰۰۰۲۰ دلار افزایش یافت. بر اساس این روند، به نظر می رسد مقاومتی در ۰.۰۰۰۰۰۲۱ دلار ایجاد شده و شکست بیش از این نقطه برای یک روند صعودی پایدار ضروری است.


شرایط فاندامنتال بیت تورنت
در حال حاضر، تعداد کاربران بیت تورنت حدود ۱۵۰ میلیون نفر تخمین زده می شود. همچنین، این پلتفرم با تسهیل دانلود سریعتر فایل ها، خدمات منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه می دهد.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که پلتفرم با گذشت زمان، تعداد کاربران خود را افزایش دهد. با این حال، با توجه به اینکه بیت تورنت از پایگاهی قوی از لحاظ تعداد کاربران برخوردار است، باید چگونگی حفظ کاربران خود را نیز چاره کند.

به طور معمول، کاربران پلتفرم پس از دانلود فایل(های) مورد نیاز خود، از آن جدا می شوند. در نتیجه، تخمین زده می شود که تنها حدود ۱۴ درصد از کاربران آن، کاربران دائمی محسوب می شوند که این امر منجر به کاهش سرعت دانلود می شود.

پیش بینی قیمت بیت تورنت

حرکت صعودی قیمت بیت تورنت همچنان ادامه دارد| مقاصد بعدی قیمت BTT

قیمت بیت تورنت در یک حرکت نسبتا قوی قیمت قرار دارد و بالاتر از اندبکاتورهای ۲۵-EMA و ۵۰-EMA روزه خود قرار دارد. این موضوع، یک دلیل قوی برای دستاوردهای بیشتر در کوتاه مدت به حساب می آید.

با این حال، قیمت BTT باید بالای ۰.۰۰۰۰۰۱۹ دلار باقی بماند تا بتواند از بالاترین سطح هفتگی خود در ۰.۰۰۰۰۰۲۱ دلار عبور کند. همچنین، چنین حرکتی به طور بالقوه می تواند یک روند صعودی پایدار ایجاد کند.

برعکس، اگر قدرت حرکت فعلی کاهش یابد، اولین حمایت، احتمالاً روی ۰.۰۰۰۰۰۱۸۹ دلار خواهد بود. اصلاح قیمت به ناحیه زیر این سطح در ۰.۰۰۰۰۰۱۸۳ دلار، نمای صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۶٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha