۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
زغال کبابی و معرفی زغال لیمو کبابی: دخان شاپ

زغال کبابی و معرفی زغال لیمو کبابی: دخان شاپ

زغال لیمو یکی از انواع زغال هایی است که توسط شرکت های مختلف تولید می ‌رسد.

به گزارش بازار، زغال لیمو یکی از انواع زغال هایی است که توسط شرکت های مختلف تولید می ‌رسد. زغال لیمو به دلیل اینکه از درختان لیمو به تولید می ‌رسد، به نام زغال لیمو شناخته می شود و از جمله رایج ترین درختان برای تولید ذغال لیمو درختان لیمو ترش و لیمو شیرین می‌باشد. در صورتی که در تولید زغال لیمو از چوب های درختان مرغوب استفاده شود، ذغال های با کیفیتی تولید خواهد شد البته نحوه ی تولید ذغال و مراحل آن نیز در کیفیت بسیار موثر خواهد بود. امروزه زغال لیمو یکی از پرمصرف ترین زغال ها در کشورمان می باشد که به جهت کیفیت بالای آن، مورد توجه قرار گرفته است.

امروزه به دلیل آپارتمانی شدن ساختمان ها و دسترسی بسیار کم افراد به چوب درختان، استفاده از زغال رواج بسیار زیادی پیدا کرده است. از ذغال برای گرم کردن، پخت غذا به خصوص کباب، استفاده در کرسی و غیره می توان بهره برد. مرکز سالار سوز جنوب یکی از عرضه کنندگان زغال در کشورمان است که با ارائه ی محصولات با کیفیت و با در نظر گرفتن خرید اینترنتی برای مشتریان، رضایت مشتریان را جلب نموده است.

ذغال کبابی

روش تولید ذغال لیمو کبابی

به طور کلی روش تولید ذغال لیمو کبابی و سایر ذغال ها به صورت سنتی و صنعتی و خانگی و عمده می باشند که در ادامه این روش ها را بررسی می‌نماییم.

  • روش سنتی تولید زغال لیمو

در روش سنتی انواع خرده و عمده زغال به تولید می رسد. در این روش پخت زغال ها کیفیت بسیار خوبی خواهند داشت و مقاوم می باشند.

  • روش تولید زغال به روش خانگی

افرادی که می‌ خواهند خود به تولید زغال بپردازند، می ‌تواند از چوب های مرغوب بهره برده و این چوب ها را در داخل گودال یا بشکه که دارای منفذ است ریخته و آتش بزنند تا چند ساعتی چوب ها بسوزند و زغال حاصل شود. در این روش یک تا دو روز زمان برای تولید ذغال لیمو کبابی نیاز می باشد.

  • تولید زغال به روش عمده

تولید ذغال کبابی به صورت عمده برای مدت زمان دو تا سه هفته انجام می ‌گیرد که در کوره های بزرگ چوب درختان را سوزانده و در نتیجه زغال مرغوب به دست می آید.

  • روش صنعتی تولید ذغال لیمو کبابی

روش صنعتی یکی از روش‌ های دیگر تولید ذغال لیمو کبابی می باشد که زغال به صورت با کیفیت و بدون دود فعال و آلاینده و انتقال آن به محیط زیست تولید می گردد و زغال لیمو در روش صنعتی در طی مراحلی به تولید می‌ رسد. در ابتدا چوب درختان لیمو در داخل کوره ریخته و به وسیله حرارت بالا چوب ها در خلاء فشرده می گردند و زمانیکه چوب ها سوزانده می شود، مایعی با خاصیت اسیدی از چوب خارج می شود که سرکه ی چوب نام دارد بنابراین در این مرحله می توان سرکه چوب را جمع آوری کرد. دود و آلاینده های تولید شده برای ساخت زغال لیمو کبابی به روش کندانسیون خارج می گردد و در نهایت هواگیری کوره انجام می‌شود و برای دم کشیدن زغال، محیط مناسبی ایجاد می گردد و ذغال مورد نظر آماده خواهد شد.

ویژگی های زغال لیمو کبابی مرغوب

زغال لیمو کبابی مرغوب اگر با روش اصولی به تولید برسد و در ساخت این زغال ها از چوب های با کیفیت استفاده شود که این چوب ها بدون ترک و سفت و خشک می باشند، می توان انتظار داشت که ذغالی بسیار باکیفیت به تولید برسد. از ویژگی‌ های یک زغال لیمو کبابی مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ براق و مشکی
  • بدون خاکستر
  • صدای خشک و فلز مانند به هنگام شکستن
  • دوام حرارتی بالا
  • حداقل بو و دود
  • بدون سردرد و سرگیجه
  • دارای مقدار بالایی از کربن
  • بدون جرقه و صدا
  • بدون گاز سمی
  • بادوام و ماندگار

موارد استفاده از زغال لیمو

زغال لیمو یکی از انواع زغال های با کیفیتی است که برای مصارف گوناگون از آن می ‌توان بهره برد. ذغال های لیمو اگر دارای کیفیت بالایی باشند، در زمان استفاده می توان به راحتی از آن استفاده کرد و زود آتش میگیرد. زغال ها باید بوی طبیعی داشته باشند و بدون دود و جرقه باشند و خاکستر کمتری تولید نمایند. از جمله موارد استفاده از زغال لیمو می‌توان به کبابی کردن غذاها مانند گوشت، ماهی، بادمجان، مرغ و غیره، روشن کردن آتش، دود کردن اسپند، استفاده در کرسی ها، تهیه چای آتشی و غیره اشاره کرد.

خرید زغال لیمو با قیمت ارزان

زغال یکی از مواد مصرفی در کشور ما است که سال هاست از آن برای ایجاد آتش، درست کردن کباب و چای و غیره استفاده می‌ شود و به همین دلیل فروش بالای زغال در کشور ما ارائه می گردد. یک زغال با کیفیت باید از چوب های سخت تشکیل شده باشد که به خوبی و آرامی بسوزد و با دوام و ماندگار باشند و ایجاد نکردن سردرد و دود و بوی نامطبوع از دیگر ویژگی های یک زغال با کیفیت می باشد. امروزه به دلیل استفاده ی بشر از سوخت های جدید و نو، استفاده از چوب بسیار کاهش پیدا کرده و همچنین به دلیل شرایط ساختمان های امروزی درست کردن آتش کاری دشوار می‌باشد، به همین جهت افراد برای تهیه آتش از زغال استفاده می کنند و به راحتی آتش درست می نمایند. مجموعه سالار سوز جنوب یکی از شرکت‌های ارائه دهنده ی انواع زغال از جمله زغال لیمو کبابی در کشورمان است. این مجموعه فروش مستقیم محصولاتش را با قیمت ارزان ارائه می‌کند و خریداران گرامی برای تهیه زغال باید به سایت سالار جنوب مراجعه نمایند تا خرید محصولات را به صورت اینترنتی انجام دهند.

زغال لیمو کبابی چیست؟

زغال لیمو کبابی یکی از انواع ذغال های لیمو است که بسیار پرطرفدار بوده و برای مصارف مختلفی از آن استفاده می ‌شود و زغال لیمو کبابی مرغوب و براق بوده و رنگ مشکی دارد. این ذغال به دلیل فرآیند بسیار خوب تولیدش، خام نیست و به خوبی می سوزد. در واقع زغال لیمو کبابی مرغوب نباید خاموشی داشته باشد و در نهایت خاکستر بسیار کمی از خود تولید کند.

زغال کبابی و معرفی زغال لیمو کبابی: دخان شاپ

خرید اینترنتی زغال لیمو کبابی

همانطور که گفتیم زغال لیمو از انواع با کیفیت‌ ترین زغال هایی است که فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و به جهت کیفیت بالا برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته و افراد می ‌توانند این ذغال را با کیفیت عالی از مجموعه ی سالار سوز جنوب تهیه نمایند. امروزه فروشندگان زغال از حالت سنتی خود درآمده و در بستر اینترنت نیز فعالیت می‌کنند که سالار سوز جنوب نیز به همین دلیل فروش اینترنتی محصولاتش را در نظر گرفته تا افراد بتوانند به راحتی و به صورت آنلاین خرید زغال را انجام دهند. به دلیل اینکه این مجموعه دارای اعتبار و سابقه ی بالا در فروش انواع زغال با کیفیت می باشد، مورد اطمینان مشتریان قرار گرفته و افراد با اطمینان می توانند محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایند. در این مجموعه انواع زغال ها از جمله زغال چینی، زغال مصری، زغال انجیر، ذغال لیمو جهرم، ذغال کبابی، ذغال سفره خانه ای، زغال مرکبات، ذغال مجلسی و غیره با بهترین کیفیت و در بسته بندی های مختلف به قیمت عمده عرضه می گردد. بنابراین به سایت سالار سوز جنوب مراجعه نمایید و از محصولات ما دیدن فرمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی و آسان انجام دهید.

https://۲khanshop.com/

کد خبر: ۱۴۶٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha