۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
۹ هزار نیروی شاغل در ادارات مازندران حقوق بگیر هستند
در گفتگو با بازار؛

۹ هزار نیروی شاغل در ادارات مازندران حقوق بگیر هستند

ساری- فتح الله پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: بیش از ۹ هزار نیرو در دستگاه های اجرایی استان حقوق بگیر هستند و سالانه ۶۹ میلیارد تومان برای اضافه کار و غیره صرف می شود.

فرح اله فتح الله پور در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه شورای برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه متاسفانه ۴۴ میلیارد تومان از اعتبارات پروژه های عمرانی صرف هزینه های قضایی و دادگاهی می شود، گفت: باید واحد حقوقی ادارات به آرای ماده ۲۴ توجه ویژه ای داشته باشند.

وی مالیات بر خانه های لوکس و الگوی کشت و برداشت شن و ماسه را در استان مهم دانست و گفت: انتظار داریم دستگاه ها از ظرفیت های موجود استفاده کنند تا از آن در سطح ملی بهره گیری کنیم و به رشد هشت درصدی دست یابیم.

وی درباره اعتبارات هزینه ای استان نیز گفت: ۲۶ دستگاه مشمول اعتبارات هزینه ای هستند و ۹ هزار و ۴۰۰ پرسنل شاغل و ۴۴۴ دستگاه خودرو استیجاری تحت پوشش قرار دارد و اعتبارات هزینه شده سوخت، آب، گاز و برق ۱۳ میلیارد تومان است.

فتح الله پور یادآور شد: هفت میلیارد تومان برای مواد مصرف شدنی و ۶۹ میلیارد تومان برای اضافه کار و حق ماموریت و حق مسکن در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: از مجموع پرسنل نظام اداری استان بیش از پنج هزار نفر رسمی، هزار و ۲۴۳ نفر پیمانی، هزار و ۶۴۸ نفر قراردادی و غیره است.

وی با اشاره به رویکرد بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد افزود: اگر این رویکرد اجرا شود می تواند پاسخگویی در قبال خدمت را ارتقاء بخشد.

کد خبر: ۱۴۶٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha