۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
مرحله دوم یارانه کرونایی امشب واریز می‌شود
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور:

مرحله دوم یارانه کرونایی امشب واریز می‌شود

قمصریان، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور از واریز ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض به ۳ میلیون خانوار در ساعت ۲۴ (شنبه ۳۰ فروردین) خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دومین مرحله کمک بلاعوض دولت شنبه (۳۰ فروردین) و کمک ویژه ماه رمضان دوشنبه آینده (یکم اردیبهشت) به حساب سرپرستان حدود ۳ میلیون نفر نیازمند شناسایی شده واریز می‌شود.

وی در پایان گفت: میزان این کمک‌های بلاعوض بر اساس بُعد خانوار از ۲۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود، ۲ مرحله کمک بلا عوض دیگر اردیبهشت و خرداد واریز می‌شود.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: دومین مرحله کمک بلاعوض دولت شنبه (۳۰ فروردین) و کمک ویژه ماه رمضان دوشنبه آینده (یکم اردیبهشت) به حساب سرپرستان حدود ۳ میلیون نفر نیازمند شناسایی شده واریز می‌شود.

گفتنی است؛ اولین مرحله بسته حمایتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی به عنوان کمک بلاعوض در ۲۷ اسفند ماه پرداخت شد

در مجموع بسته ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی طی پنج مرحله پرداخت می‌شود که اولین مورد اسفند بود و دو مورد در فروردین و دو مورد دیگر در اردیبهشت و خرداد انجام می شود.

در این بسته مبلغی بین ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان متناسب با اعضای خانوار به حساب آنها واریز شود؛ این مبلغ در خانوار تک نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار و پنج نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان است.

هزینه پرداخت بسته ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی در هر ماه حدود ۳۳۰ میلیارد تومان و از محل منابع دولتی است.

کد خبر: ۱۴٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha