۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
تشکیل قرارگاه‌های اقتصاد دانش‌بنیان در اصفهان| ۴۲۲۵ شغل تثبیت شد
معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان خواستار شد؛

تشکیل قرارگاه‌های اقتصاد دانش‌بنیان در اصفهان| ۴۲۲۵ شغل تثبیت شد

اصفهان - نقش، اقتصادی استاندار اصفهان گفت: ارتباط بین صنایع مختلف و مراکز آموزش عالی باید نزدیک‌تر شود تا با تشکیل قرارگاه های علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

امیررضا نقش در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق تولید و رفع موانع آن اظهار داشت: در سطح استان اصفهان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بنا بر منویات رهبر انقلاب در تلاش برای کمک به صنعتگران و تولیدکنندگان برای رونق تولید است.

رونق بخشی به تولید و افزایش ظرفیت اشتغال پایدار
وی با بیان اینکه تمام فعالیت ها و تصمیمات انجام شده در سال جاری در راستای رونق بخشی به تولید و افزایش ظرفیت اشتغال پایدار است، ابراز داشت: استانداری اصفهان و تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی باید با تمام قوا در راستای رفع موانع تولید در حوزه استحفاظی خود تلاش کنند.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه جلسات ستاد استانی تسهیل و رفع موانع تولید به صورت منظم با مدیران و مسئولان مربوطه، روسای بانک های عامل استان و جمعی از صنعتگران و صاحبان واحدهای تولیدی برگزار می شود، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون با مصوبات این ستاد چهار هزار و ۲۲۵ شغل در سطح استان اصفهان تثبیت شده است.

اجرای مصوبات ستاد تسهیل موانع تولید برای بانکها نیز الزامی است
وی با اشاره به اینکه طبق بخشنامه های ابلاغ شده مصوبات این ستاد برای تمام دستگاه های اجرایی و بانکی لازم الاجرا و همانند قانون است، خاطرنشان کرد: با دستگاه هایی که به هر دلیل از اجرای مصوبات ستادهای استانی و شهرستانی استنکاف کنند طبق قانون برخورد می شود.

نقش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام «تولید، فناوری، اشتغال آفرین» توسط رهبر معظم انقلاب گفت: با توجه به ضرورت این موضوع ارائه پیوست های فناوری برای تمام پروژه های زیرساختی و توسعه صنایع بزرگ استان اصفهان الزامی است.

وی با اشاره به اینکه این پیوست ها باید به تایید شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برسد، اضافه کرد: به این منظور لازم است ارتباط بین صنایع مختلف و مراکز آموزش عالی نزدیک‌تر شود تا با تشکیل قرارگاه های علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان بتوان در این راستا تصمیمات و فعالیت های موثر انجام داد.

سند عملیاتی توسعه اقتصاد دانش بنیان اصفهان عملیاتی شود
معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه لازم است تا سند عملیاتی توسعه اقتصاد دانش بنیان استان اصفهان آماده و عملیاتی شود، افزود: برای تبدیل زنجیره دانش به ثروت لازم است این سند با مشورت کارشناسان، محققان و پژوهشگران تنظیم و عملیاتی شود.

کد خبر: ۱۴۶٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha