۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
 ۹ طرح مهم صنعتی زنجان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند
رئیس سازمان صمت زنجان:

۹ طرح مهم صنعتی زنجان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: استان ۹ طرح مهم صنعتی با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال دارد که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد هستند.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، ناصر فغفوری گفت: طی سال ۱۴۰۰، شاهد احیای ۳۹ واحد تعطیل شده در استان بودیم که زمینه اشتغال ۷۱۴ نفر را در استان فراهم کرد.

وی سرمایه‌گذاری صورت گرفته در این واحدهای احیا شده را بالغ بر ۴۳۴ هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با اشاره به طرح‌های مهم در دست اجرا در استان گفت: ۹ طرح مهم در دست اجرا در استان با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال وجود دارد که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

فغفوری ادامه داد: با راه‌اندازی واحدهای در دست اجرا، زمینه اشتغال ۲ هزار و ۶۲۶ نفر در بخش صنعت استان فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: تولیدات این واحدها شامل مواد شوینده، فولاد، کاغذ، پرمنگنات پتاسیم، مالت و نخ و پارچه است که پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی این واحدها باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان استقرار و راه‌اندازی طرح‌هایی که برای تکمیل زنجیره‌های تولید هستند را از جمله طرح‌ها و واحدهای نساجی، طرح‌های صنایع معدنی و صنایع شوینده و مشارکت در پروژه‌های رصد کالا, قیمت‌گذاری در بخش واحدهای تولید کننده را از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در بخش صنعت استان در سال گذشته اعلام کرد و و گفت: در سال گذشته ۳۹ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشت.

کد خبر: ۱۴۶٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha