۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
اختصاص اعتباری ویژه برای جبران خسارت صنوف زیان دیده از کرونا در دشت ورامین
طی درخواستی اعلام شد؛

اختصاص اعتباری ویژه برای جبران خسارت صنوف زیان دیده از کرونا در دشت ورامین

ورامین - نماینده منتخب مردم دشت ورامین از رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خواست اعتباری ویژه برای جبران خسارت صنوف زیان دیده از کرونا در دشت ورامین اختصاص پیدا کند.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین نوش آبادی طی تماسی با محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، خواستار اختصاص اعتبار ویژه برای جبران خسارت صنوف و مشاغلی که به دلیل تعطیلی‌های اخیر، زیان دیده اند، شد.

گفتنی است که بخشودگی سود و جریمه تأخیر پرداخت تسهیلات بانکی، معافیت از پرداخت ۲۳ درصد حق کارفرما و ۷ درصد حق بیمه شده از طرف سازمان تأمین اجتماعی در طول دو ماه گذشته و معافیت مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده اسفندماه و دو ماه اول سال ۹۹، از جمله خواسته‌های نماینده منتخب مردم از رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بود.

لازم به ذکر است که از دیگر درخواست‌های نماینده منتخب مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، مساعدت دولت به صنوفی که برای مبارزه با انتقال ویروس کرونا کسب و کارشان را تعطیل کرده اند بود که در این زمینه عنوان شده است در صورت پذیرش این خواسته اصناف برای ادامه همکاری با تصمیمات دولت و ستاد مقابله با ویروس کرونا، تشویق و ترغیب خواهند شد.

کد خبر: ۱۴٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha