۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
ضرورت برون سپاری خدمات شهرسازی در گلستان| تخصص مهندسان در شهر به کار گرفته شود
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان تأکید کرد؛

ضرورت برون سپاری خدمات شهرسازی در گلستان| تخصص مهندسان در شهر به کار گرفته شود

گرگان- تجری، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: برون سپاری خدمات شهرسازی به بخش خصوصی در قالب دفاتر طراحی و شهرسازی سبب کاهش بروکراسی اداری و رضایتمندی مهندسان و شهروندان می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد تجری بعدازظهر سه شنبه در دیدار با شهردار گرگان اظهارکرد: راه اندازی دفاتر طراحی و شهرسازی از طریق برون سپاری خدمات، توسط سازمان نظام مهندسی و شهرداری سبب کاهش بروکراسی اداری، افزایش سلامت اداری و رضایتمندی مهندسان و شهروندان خواهد شد.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: با توجه به مسائل مشترک فی مابین سازمان، شهرداری و شورای اسلامی شهر این موضوع از اقدامات مهمی است که می تواند سبب کاهش بروکراسی اداری، افزایش سلامت اداری و رضایتمندی مهندسان و شهروندان شود.

وی با بیان اینکه ارتباط الکترونیک بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری گرگان ضرورت دارد، عنوان کرد: با پیشرفت تکنولوژی و الکترونیکی شدن بسیاری از خدمات هرچه شرایط را برای ارائه خدمات تسهیل کنیم، قطعا رضایت بیشتر مردم و همچنین جامعه مهندسی را در پی خواهد داشت.

تجری به توان و تخصص بالای ۱۱ هزار عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اشاره کرد و افزود: این مجموعه قرابت زیادی با مجموعه مدیریت شهری دارد و به همین خاطر ضرورت ایجاب می کند تا با ارتباطات نزدیک تر با این حوزه در ارائه خدمات فنی و مهندسی برای شهروندان گام برداریم.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی گلستان با اشاره به اینکه اعضای سازمان می توانند به عنوان بازوان فنی و علمی کمک بزرگی برای مجموعه شهرداری و شورای شهر باشند، تاکید کرد: کمیسیون های فنی و تخصصی شورا در حوزه مدیریت شهری در صورت صلاحدید می توانند از تجربه، توان، تخصص و ظرفیت مهندسان با استفاده از پتانسیل های فی مابین برای خدمت به مردم بهره ببرند.

کد خبر: ۱۴۶٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha