۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۵۲ واحد مسکونی در ملایر
استاندار همدان اعلام کرد:

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۵۲ واحد مسکونی در ملایر

همدان - استاندار همدان از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۵۵۲ واحد مسکونی در ملایر خبر داد و گفت: اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه خواهد شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین کلنگ‌زنی نهضت ملی مسکن در شهرستان ملایر، عنوان کرد: با توجه به هدف‌گذاری کشوری و برش استانی، ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان همدان در دستور کار است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه با پیگیری و تلاش مجموعه مدیریتی ملی و استانی، مشکل تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن حل و فصل شد، اضافه کرد: با وجود برنامه دولت قبل در راستای اقدام ملی مسکن و ثبت نام و واریز کردن وجه نقد توسط بیش از پنج هزار نفر برای ساخت مسکن، به دلیل عدم تامین زمین اقدام جدی صورت نگرفته بود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت و توانمندی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت مسکن در شهرهای مختلف استان همدان استفاده خواهد شد، گفت: با تامین یک‌هزار و ۱۰۰ هکتار زمین در ۳۱ شهر استان و الحاق آن به طرح نهضت ملی مسکن، مشکل زمین حل شد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۵۵۲ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، توسط مجموعه سازندگی سپاه و گروه‌های جهادی در ملایر آغاز خواهد شد، عنوان کرد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی در قالب ۱۳ بلوک هفت طبقه‌ای با اسکلت بتنی در زیربنای ۷۰ هزار مترمربع در شهرک ولیعصر(ع) بالای دریاچه کوثر احداث می‌شود، افزود: با اجرای این پروژه برای یک‌هزار و ۱۶۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۵٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha