۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
پرفروش ترین صندلی های مدیریت بازار ایران به نقل از طراحان آرک

پرفروش ترین صندلی های مدیریت بازار ایران به نقل از طراحان آرک

با توجه به اینکه افراد جامعه مدت زمان زیادی را در زندگی خود صرف کار و مشغله کاری خود میکنند و داشتن یک نشیمن گاه و صندلی مدیریتی مناسب حائز اهمیت خواهد بود.

به گزارش بازار، با توجه به اینکه افراد جامعه مدت زمان زیادی را در زندگی خود صرف کار و مشغله کاری خود میکنند و داشتن یک نشیمن گاه و صندلی مدیریتی مناسب حائز اهمیت خواهد بود از این رو طراحان آرک با توجه به سابقه خود در زمینه فروش مبلمان اداری، ۳ مدل از محصولات پر فروش در دسته صندلی مدیریتی را که از برند های نیلپر و لیو می باشند را معرفی مینماید.

معروف ترین و بهترین برند صندلی اداری در ایران شرکت نیلپر می باشد که از سال ۱۳۷۱ کار خود را آغاز کرد و تا به امروز صندلی های اداری را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این شرکت به دلیل تنوع زیاد در مدل ها و رنگ بندی بسیار مناسب برگرفته از مدل های مدرن دنیا توانسته است به یکی از برندهای محبوب تولید صندلی اداری در ایران تبدیل شود. بهره گیری از جدیدترین ماشین آلات روز دنیا و استفاده از تکنولوژی های مختلف در این صنعت و بهره گیری از اصول آناتومی بدن (ارگونومی) و داشتن تعداد زیادی شعبه در سراسر کشور چه در فروش و چه در تعمیرات و خدمات پس از فروش این شرکت بزرگ را متمایز نموده است.

پرفروش ترین صندلی مدیرتی

صندلی مدیریتی sm۸۱۲ نیلپر

برند صندلی اداری نیلپر دارای ویژگی هایی در طراحی و ساخت صندلی های خود می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد: راحتی فوق العاده، امکان تنظیم ارتفاع و تنظیم پشتی، استفاده از بهترین متریال در ساخت و استفاده از بهترین تودوزی و پارچه چرم، آپشن تنظیم دسته نشان داد که اینها برخی از ویژگی های شرکت نیلپر هستندکه این شرکت را باسایرین متمایزکرده است.

صندلی مدیریتی Nilper SM۸۱۲ - اکنون ابزاری بسیار مرتبط و موثر برای ایجاد سلامت نیروی کار و حفظ و افزایش بهره وری است. در این راستااین شرکت به مطالعه و بررسی ویژگی های انسان می پردازد و سپس ابزار، تجهیزات محیط کار و زندگی، ساختارها و ویژگی های سازمانی فرآیندها و سیستم ها را طراحی و تطبیق می دهد. به همین دلیل نیلپر در طراحی تمامی صندلی های خود از اصول ارگونومیک استفاده می کند که این اصول در زمینه سایز، عملکرد، زیبایی، مواد مصرفی و کاربرد محصول مورد بحث قرار می گیرد و محصولات بر اساس این الزامات طراحی می شوند.

صندلی مدیریتی sm۸۵۰ نیلپر

صندلی خوب، صندلی است که نه تنها برای یک نفر، بلکه برای افراد زیادی طراحی شده است. این دسته شامل صندلی هایی می شود که در طراحی خود از استانداردهای ارگونومیک پیروی می کنند. صندلی مدیریت sm۸۵۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پرفروش ترین صندلی های مدیریت بازار ایران به نقل از طراحان آرک

بیشتر صندلی‌های اداری سنتی در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند، اما همه آن‌ها یک ویژگی مشترک دارند: انعطاف‌پذیری بسیار کمی دارند. انعطاف کم به این معنی است که صندلی متناسب با بدنه های مختلف نیست و کمترین تکیه گاه را ایجاد می کند. استفاده از صندلی با مجموعه ای کامل از ویژگی های ارگونومیک به کارکنان کمک می کند تا در محل کار احساس راحتی بیشتری داشته باشند، ویژگی که در بررسی صندلی Nilper sm۸۵۰ شناسایی شده است. ایجاد وضعیت مناسب برای هر فرد، کاهش فشار روی ستون فقرات کمری و حفظ انحنای ستون فقرات را داراست از این رو این صندلی گزینه بسیار مناسب برای شما خواهد بود.

گروه پرفروش دیگری که در این مقاله جای صحبت دارد گروه تولیدی لیو می باشد :

صندلی مدیریتی I۹۱ لیو

اگر خواهان طراحی مدرن، جذاب و چشم نواز هستید می توانید از صندلی های لیو استفاده کنید که بهترین مصالح ساختمانی و زیباترین طراحی را در بین بهترین برندهای صندلی اداری دارند. این شرکت حدود ۱۵ سال قدمت دارد و در این مدت کوتاه توانسته به یکی از ۱۰ برند معتبر و معروف بازار ایران تبدیل شود. استفاده از اصول ارگونومیک، استفاده از پارچه و چرم در طراحی صندلی اداری، تنوع زیاد در مدل، استفاده از فوم پلی اورتان سرد در قسمت نشیمنگاه و استفاده از توری در پشت صندلی برای جلوگیری از تعرق طولانی مدت از ویژگی های صندلی اداری لیو می است. با اختصاص گارانتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش می توانید آن را تکمیل کنید و خرید مطمئنی داشته باشید.

پرفروش ترین صندلی های مدیریت بازار ایران به نقل از طراحان آرک

صندلی مدیریتی لیو i۹۱ یک صندلی زیبا و مدرن می باشد که با طراحی اصولی و استاندارد طراحی شده است.این مدل صندلی دارای مکانیزم حرکت سنکرون می باشد.

جک که در قسمت پایینی این صندلی تعبیه شده است، قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی را در محدوده هشت سانتی متری فراهم می کند. پایه های این مدل صندلی از پنج پر آلومینیومی ساخته شده است که باعث سهولت جابجایی صندلی و همچنین بسیار بادوام و با کیفیت می شود. چرخ های آن نیز روکش پلاستیکی دارد و خاصیت ضد ضربه و پوسیدگی نیز داردو همچنین قابلیت تعویض را دارد.در نشیمن صندلی از فوم پلی یورتان تزریقی سرد استفاده شده است که از مزایای آن می توان به عدم تغییر شکل، کاهش ضخامت و عدم گرد و غبار در اثر استفاده طولانی مدت اشاره کرد.در صندلی مدیریتی لیو مدل i۹۱ در قسمت گردن و پشت سر نصب شده است تا کاربر خسته نشود. شایان ذکر است این صندلی بدون تغییر رنگ با مواد شوینده مبلمان قابل شستشو بوده و در برابر سایش مقاوم است.

کلام آخر

در این مقاله سعی داشتیم با بررسی تعدادی از صندلی های مدیریتی پرفروش شما را با ویژگی های آن ها نیز آشنا کنیم.

شما میتوانید جهت خرید آنلاین مبلمان اداری و یا دریافت مشاوره رایگان در خصوص انتخای میز و صندلی به وبسایت طراحان آرک به آدرس https://moblemanarc.com و یا با شماره ۰۲۱۴۶۸۱۳۲۸۰ تماس حاصل نمایید.

کد خبر: ۱۴۵٬۷۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha