۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کالاهای اساسی به وفور در بازار فارس موجود است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کالاهای اساسی به وفور در بازار فارس موجود است

شیراز- حسنی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت فارس از وفور کالاهای اساسی در بازار این استان خبر داد.

مهدی حسنی در گفتگو با بازار با اشاره به وضعیت کالاهای اساسی در بازار توضیح داد: در حال حاضر کالاهای اساسی در بازار استان به وفور وجود دارد و هیچگونه کمبودی در فارس وجود ندارد.

وی با اشاره به طرح ویژه ماه مبارک رمضان توسط سازمان صمت فارس گفت: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان در فارس آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت فارس ادامه داد: به منظور رفاه حال شهروندان این سازمان قبل و بعد از افطار نظارت و بازرسی از اصناف را در دستور کار خود دارد و چنانچه با تخلفاتی در این رابطه نیز برخورد کند موضوع را به دستگاه های ذی ربط گزارش می دهد.

حسنی از نظارت بر شبکه های پخش و عمده فروشی کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان خبرداد و بیان کرد: وظیفه توزیع و نظارت بر برخی از کالاها مانند شکر، برنج، گوشت و... برعهده جهادکشاورزی است که این امر نیز به خوبی در این مجموعه انجام می شود و نظارت بر مابقی صنوف برعهده سازمان صمت است که این موضوع هم پیگیری می شود.

وی با اشاره به تشکیل پرونده هایی در این رابطه گفت: طی این مدت تخلفاتی از افراد سودجو مشاهده شد که در این راستا پرونده هایی تشکیل و برای رسیدگی به دستگاه های ذی ربط ارسال شد.

کد خبر: ۱۴۵٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
      1 0
      کالا به وفور هست ولی پول برای خرید نیست